Acne Striber!

Jaaa i får lige en lille kort en inden jeg får gæster! Hvilket jeg faktisk gør nu . De står i entreen .. Jeg er som sagt ikke så glad for den der maxi-dress trend der kører for fulde udblæsninger for tiden . Og jeg kan heller ikke rigtigt lide den der stribede sag fra Acne . Hvorfor? Det ved jeg ikke du! MEN! Jeg kan helt vildt godt lide de her to stribede toppe fra Acne til gengæld, og tee’n måtte godt flyve hjem til mig lige Mette Vuns!

Super Stripe – 500 kr. & Wonder Stripe – 600 kr.

NÅ! Nu skal jeg være en god vært og varte mine gæster op, så i får ikke mere for den 25-øre! I finder forresten begge toppe (og maxikjolen, crapdamnit!) lige HER!

I reeeeeeeeeeeeeeally don’t like the maxi-dress trend that’s here right now . Therefore i didn’t like the striped maxi-dress from Acne either, but i really like these striped tops from Acne! SO! More tops, less maxi-dresses! Find the tops through the link!


3 kommentarer

Filed under Ikke kategoriseret

3 responses to “Acne Striber!

  1. ENDELIG! – en er heller ikke forstår maxi-dress eller den stribede lange kjole fra Acne! Men må give dig ret – disse Acne er fantastiske :D

  2. Simone

    Jeg er heller ikke helt vild med maxi-trenden, men det der er virkelig fedt – jeg er helt hooked på striber i øjeblikket (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  3. Josefine

    Jeg tilslutter mig flokken af de, der ikke er med på maxi-trenden. Synes nærmest at blogverdenen er gået amok over det – why?
    Tak for dit ærlige indlæg om det Mikkel!

Skriv et svar

