The Big Give-Away pt 1: 5 PREVIEW!

Jeeeeeeeeps, som jeg jo fint har prøvet at insinuere FLERE gange, så var det altså ikke kun mig der skulle have gaver i dag, men også jer! Så jeg har den sidste måneds tid, arbejdet på et STORT give-away! Stort er måske et stort ord, men jeg syntes nu at jeg har klaret mig ret godt mht. at skrabe nogle gaver sammen til jer, faktisk så godt at jeg breaker det up i to dele! Den første del kommer lige her, og anden del følger rapt bagefter ..

5 Preview WHAT Tote5 Preview SMS Tee & 5 Preview MICHELLE Tee

Den første give-away er i samarbejde med 5 PREVIEW, der har været så søde at sætte en taske og to tees på højkant til 3 heldige vindere! Det er den lækre WHAT tote, og de to tees, SMS og MICHELE! ..

SÅ hvad du skal gøre ER: Du skal fortælle mig hvor gammel jeg bliver, samt hvilken en af de tre ting du godt kunne tænke dig i en kommentar hernede under! Samtidigt skal du huske at skrive dit navn og din email!

Konkurrencen slutter Søndag d. 31. Januar!

So, as i told you earlier, i wasn’t the only one getting present today .. No i decided it would be a great thing to have a BIG giveaway .. And okay, big is maybe a big word, but i really think it’s big! So big that i’ve had to break it in to 2 pieces, this being one of them and another one following, right after! This one is in collaboration with 5 PREVIEW, and they’ve been so kind to put a tote, and two tees up for grabs! ..

Sooooo what to do to enter the competition? Well, post a commen underneath this post, with the answer to the following question, your name, email, and which of these three things you would like to win . The question is:

How old am i today?

The competition ends at Sunday the 31st of January!

154 kommentarer

Filed under Konkurrence

154 responses to “The Big Give-Away pt 1: 5 PREVIEW!

  1. ChristofferBjerge

    16

    5 preview Michelle tee

    Christoffer Bjerge
    C.lynbjerg@gmail.com

  2. Du bliver da 19!

    Jeg vil have t-shirten på billede nr. 3 med teksten ‘stop making sense’ – den er jo alt for fed.

    Lisa Sippli

    sipppli@gmail.com

  3. Maria

    Du var 18 år, da jeg startede med at læse din blog for en måends tid siden, så du må blive 19 – tillykke med det!

    Jeg vil gerne have den hvide t-shirt…

    /Maria K

  4. Du bliver 19. Det må du gøre, ja.
    Jeg vil utroligt gerne have den hvide t-shirt, “Stop Making Sense”. Den er jo vildt lækker!

    Tillykke i øvrigt,
    Anne-Sofie Holm
    whatusi@hotmail.com

  5. Du bliver 19, og tillykke med det!!

    Jeg vil gerne have den hvide tee.

    //Malene-Liv
    http://www.malenesliv.blogspot.com

  6. du bliver da 19 og STORT tillykke med det Mikkel! glæder mig til at høre hvilke gaver du har fået :)

    Jeg er ret så vild med SMS-teen, så det er vidst den jeg må ønske havner hos mig..

    og endnu engang tillykke – håber du får fejret dagen med manér ;)

    Camilla

  7. Du bliver 19 – og tillykke! :-)

    Jeg kunne godt tænke mig den hvide t-shirt med teksten “Stop making sense”. Den ligner et must-have!

    Fortsat god dag!

    Malou
    lama_malou@hotmail.com

  8. Du bliver da selvfølgelig 19 – Tillykke til Mikkel!!
    – Håber virkelig du har en fantastisk fødselsdag (:

    Jeg ville elske SMS tee’en i mit klædeskab!

    Lisbeth
    liss.9@hotmail.com

  9. Yeah – fede ting du har skaffet :) Tillykke kan så passende sige, når nu det er i anledning af din fødselsdag – du bliver da 19 år :)
    Hvis jeg vinder, kunne jeg godt tænke mig “Stop making sense” t-shirten..

  10. Sara

    19 :) tillykke med dagen.

    Hvis jeg vinder kunne jeg godt tænke mig den hvide t-shirt med teksten “Stop making sense” – den er for cool!

    Sara
    sara_bach90@hotmail.com

  11. Stort tillykke med fødelsdagen! Er ret sikker på at du bliver 19 :)

    Jeg kunne rigtigt godt tænke mig den lækre tote :)

    -Signe

    Signe.Leth@hotmail.com

  12. Emilie

    Congrats med de 19 år!!

    Den hvide SMS tee er da for cool, så den vil jeg da mægtig gerne vinde :).

  13. Tillykke med fødselsdagen!
    Du bliver 19 år i dag :-)
    Jeg vil så gerne ha’ nettet øverst.

    Marie Uldbjerg
    marieuldbjerg@yahoo.dk

    Ha’ en dejlig dag!

  14. Marco

    Satser også på 19. og tillykke med det (:

    Er ret hooked på den sorte tee (michllee), så den krydser jeg fingre for !

    /Marco

  15. Matilde

    Jeg er ret sikker på, at jeg læste (for under et år siden) at du var 18, og så må du jo blive 19 nu :)

    Jeg er mest interesseret i tasken :)

    Og rigtig mange gange tillykke med fødselsdagen og tak for en rigtig god blog

    (matildeponiewozik@hotmail.com)

  16. Nina

    Du bliver jo 19, og i den anledning kunne du godt tænke dig at give mig den hvide t-shirt ;)

  17. Julia sripoj

    Du bliver da 19 Mikkel. Du står stadig i min kalender ;)

    den hvide t-shirt er fedest.

  18. Liv

    Du bliver 19 og jeg vil gerne have Stop making sense t-shirten.
    Hilsen:
    Livdahlknudsen@gmail.com ;)

    TILLYKKE!

  19. Stephanie

    19 og tillykke med dagen (:

    Den hvide – stop making sense, den er for nice :D

  20. 19 :) Tillykke med dagen :)

    Vil da gerne have SMS tee’en!

    Lene@simonsen.info

  21. cphlamb

    Tillykke tillykke med de 19 år!
    5 Preview WHAT Tote

    – Lykke
    Lykkema@hotmail.com

  22. Camilla

    Du bliver 19 år – tillykke med det! :)

    Jeg vil super-mega-over-meget-gerne vinde SMS tee’en. Det ville være så cool til min forårsgaderobe med mine nye flotte acne-jeans til ;)
    – den lækre WHAT tote ville da heller ikke skade..

    Glemte selvfølgelig at skrive min mail på!! cfoged@hotmail.com

  23. tillykke med de 19 år.

    5 preview Michelle tee :)

  24. Anja Kivac

    Du Bliver 19, fordi du altid har blæret dig med at du fylder år i Januar ! det er VILDT uretfærdigt for jeg fylder først i maj. Så du kunne komme Lovligt ind på Disko I Nykøbing !! ØV ØV :)

    Elsker SMS t-shirten, Men jeg kunne sagtens hapse What? Toten også… :)

    Tillykke md fødselsdagen ..

  25. Nathalie

    Hej!
    Du bliver da 19 år :)

    jeg kunne godt tænke mig den sorte tee, den er nice :)
    eller også what? tote’en :)

    – Nathalie J.
    Naathrainbow@hotmail.com

  26. Mette

    Du bliver 19, og tillykke med det :)
    Jeg vil gerne have: Michelle tee, eller en af tote’sne.

    Mette N. Hansen
    mettemarie_101@hotmail.com

  27. Cecilie Thuesen

    Du bliver 19 år – tillykke! :)

    Jeg vil helst have 5 Preview MICHELLE Tee hvis jeg skulle være så heldig at vinde!

    Cecilie
    ceciliethuesen@gmail.com

  28. Ida

    Du bliver 19 :)

    5 preview what tote!

    Idakvistsommer@hotmail.com

  29. Katrine

    Hej Mikkel,

    Du bliver da 19 år – ligesom mig om ca en måned ;-)

    Jeg ønsker mig WHAT tote tasken.

    TILLYKKE, fra Katrine.

    Min mail er: katrine_16@hotmail.com

  30. Charlotte

    Tillykke, tillykke, tillykke Mikkel !
    – Med de 19 år !

    Håber dagen har været super og du har hygget dig!

    Hvis jeg er den heldige vinder, kunne jeg godt tænke mig SMS-tee’n :)

    Forsat god aften !

  31. Du bliver 19 år. Og stort tillykke med det :)

    Jeg er vild med SMS-teen, og ville blive fantastisk glad, hvsi den endte i mit skab.

    Simone Degen
    denstoredansker@hotmail.com

  32. Victoria Kruse

    DU bliver jo 19, det har du i hvert fald fablet om længe.
    Men elsker den sorte Michelle Tee, så jeg vil krydse fingre. Håber du har fået nogle lækre gaver og tillykke endnu engang. Vi ses til en smøg imorgen! (:

    Victoria Kruse
    Victoria.kruse@hotmail.com

  33. May

    Du bliver den nette sum af 19, 19, 19, 19år :D

    Jeg ville elske den hvide tee “Stop Makin Sense)

    May
    pepsi_dark@hotmail.com

  34. 19 bli’r du – tillykke :)

    Ønske: taske

    malsendk@gmail.com

    /Marlene

  35. Tina Caritas

    HEj Mikkel..

    Stort tillykke med fødselsdagen idag :) håber du har haft en god fødselsdag :)

    Du bliver 19 år så er du jo ved at blive halv gammel.. hehe
    Hvis jeg skulle være så heldig at vinde kunne jeg godt tænke mig “coco” tasken :)

    /Tina
    caritas_@hotmail.com

  36. 19 bli’r du – tillykke :)

    Ønske: taske

    malsendk@gmail.com

    /Marlene

  37. Hej!
    Du blev 19 år gammal och jag är väldigt intresserad av 5 Preview SMS Tee.

    Skoj med tävling!
    /Patrik
    patrik.a.petersson@telia.com

  38. Martin

    Du bliver 19 år !
    Kunne godt tænke mig at vinde den sorte Michelle Tee!

  39. Martin

    Tror vidst jeg glemte at skrive mailen :P

    Du bliver 19 år, og et stort tillykke med det ! Glæder mig meget til at se, hvad du har fået dig af gaver selv!

    Men kunne godt lige overleve at vinde den sorte Michelle Tee, den er virkelig for lækker!

    Martin
    Malips@msn.com

  40. Anna

    Tillykke med fødselsdagen og de 19 år!
    Tosset at man allerede føler sig gammel (jeg fylder selv 19 i Februar)!
    Så hvis ikke jeg vinder den vidunderfulde Michele tee her, må jeg vel selv ønske mig den..

    Nyd dagen og en veloverstået snestorm!

  41. Cathrin

    19 vintre, og sikke én i år.. den koldeste i 23 år.. og den koldeste i dit liv nogensinde (ikke i mit dog ;0)

    Jeg synes alle ting ser fantastiske ud, så hvis jeg bliver den heldige må det gerne være det hele. Ej pjat.. SMSTee’en er lækkert, og jeg kunne trænge til noget hvidt. Men ellers er jeg bare glad!

    HURRA HURRA HURRA!
    Cathrin (scat_cm@hotmail.com)

  42. Marianne

    Tillykke
    19 år

    Ønske: Tasken

    // Marianne
    ma.noer@jubii.dk

  43. Marie BM

    Jeg gætter på, at du bliver 19 :)

    Hvis jeg nu skulle gå hen og vinde kunne jeg godt tænke mig “coco what?” posen.

  44. Signe NK

    S T O R T T I L L Y K K E M E D D E 1 9 Å R!!
    Håber du har fået nogle fantastiske gaver – jeg kunne rigtig godt tænke mig ‘Stop Making Sense’ t-shirten… :)

    / Signe

  45. Nana

    Du blev 19, og jeg kunne godt tænke mig nettet!

    nana-ras@stofanet.dk

  46. Maria

    Tillykke med de 19 lange år!

    Ønske: Michelle Tee’en.

    Maria

  47. 19!!

    5 Preview WHAT tote…!!

    Erin, canadieren@gmail.com

  48. Du bliver da 19, Mikkel! :)
    Og jeg kunne mægtig godt tænke mig at vinde What toten…

    Knus Manja
    manjalytz@hotmail.com

  49. Du bliver 19 år… Tusinde gange tillykke :)

    Jeg kunne godt tænke mig billed nr. 2 (CoCo What?) :)

  50. Christine Leth

    Congrads’ med de 19 ;-)

    COCO WHAT?-nettet er da for sejt!
    /Christine

    snuppet søsters mail:
    sandra_9marts@hotmail.com

  51. nana pankalla

    du bliver 19 .

    jeg vil gerne vinde den hvide tshirt

    mail ; nanapankalla@hotmail.com

  52. Emma

    19 år og endnu en gang STORT tillykke ;)

    Stop Making Sense’ t-shirten ville da passe perfekt sammen med resten af tøjskabet :)

    Emma
    -emmabagger@hotmail.com

  53. Teresa Lee

    Du bliver 19 år gammel og tillykke med det!
    Og hvis jeg er heldig kunne jeg godt tænke mig 5 Preview WHAT tote’n.
    Tak for en dejlig blog!

  54. rikkesimone

    Du bliver da selvfølgelig 19 ;)
    Tillykke med fødselsdagen, Mikkel!

    Hvis jeg vinder vil jeg meget gerne have “Stop making sense” teen :D den er da for fed!

  55. Marie Kjølhede

    Tillykke med de 19 år!

    Jeg ville elske den fine “what” totebag..

  56. rikkesimone

    Hov! Glemte da helt at skrive min mail; rikke4800@hotmail.com :)

  57. Helene Vang

    Stadig 19(;

    Den hvide tee er nice!

    Helenevang@live.dk

  58. Gitte

    Du bliver selvfølgelig 19 år gammel…! Lucky you…! Tillykke med fødselsdagen…!

    Den hvide Stop Making Sense tee kunne være super lækker at eje…!

  59. Thesbabe

    Du bliver jo 19 – og tillykke :)
    Jeg kunne godt tænke mig, at svinge rundt med WHAT toten!
    Mvh Majbritt Thesbjerg

    Mail: Majbrittthesbjerg@hotmail.com.

  60. Du bliver da 19 Mikkel – og tillykke :)

    Kunne godt tænke mig, at være så heldig at vinde den hvide tee.

    /Jeanett
    missjeanettblog@forum.dk

  61. Tillykke med de 19!!!!!

    Jeg ønsker mig “5preview” toten

    Kys

  62. cecilie

    Du bliver 19 år og mange gange tillykke med det :)
    Jeg kunne bedst tænke mig den sorte tee.

  63. Maria

    Du bliver 19, ikke?

    Tillykke, må du have en fantastiks dag!

    Jeg ville elske at vinde totebagen.

    Fødselsdagshilsner: Maria
    mariajensen95@hotmail.com

  64. Louise

    Du bliver 19 ;)

    Jeg kunne rigtig godt tænke mig 5 preview What toten:-)

    Mail : louiseidahenriksen@ofir.dk

  65. Frederikke W.

    19 ÅR :)

    hvis jeg vandt ville jeg vælge 5 preview what tote!
    genialt

    frederikkevw@hotmail.com

  66. Cathrine

    Du må blive 19 år ;-)

    OG!!
    Hvis jeg skal være så heldig at vinde såååå..
    vælger jeg “SMS” teen! Den er najze.

    please let it be me..
    – og fantastisk blog Mikkel!

  67. Tillykke med de 19 år i går.
    Jeg kunne godt bruge den sorte tee :)
    never-walk-alone@hotmail.com

  68. Anita

    Du bliver 19 – og tillykke med det, håber du havde en god dag (:

    Vinder jeg kunne jeg rigtig godt tænke mig SMS tee’en. Den ka jeg virkelig godt lide. Syntes næsten det er synd hvis jeg ikke vinder den…

    Hilsen Anita
    anita_girlie@hotmail.com

  69. caroiineb

    Amen du fylder jo 19 år, Mikkel – vi er omtrendt lige gamle nemlig :D
    Jeg vil nu altså helst vinde en Tee – Stop making Sense! :)

    – Hav’ en fantastisk fødselsdag med fierce gaver :)

    http://www.caroiineb.wordpress.com

  70. Maria

    Hej Mikkel,
    Tillykke med de 19 år:)
    Hvis jeg er så heldig at vinde, ønsker jeg mig 5 preview WHAT toten.
    Hilsen Maria

  71. Du er 19, woop woop tillykke – Jeg ville virkelig gerne have fingrene i COCO WHAT? toten!!
    Emilie, fashiondrop@sol.dk

  72. Katrine Eline

    Ja, du fylder 19 :)

    Jeg kunne godt tænke med “Stop making sence”tee’en..

    Katrine
    Katrine_s6@hotmail.com

  73. Ditte N.

    Du bliver 19! (tillykke!;))

    Hvis jeg vinder (7-9-13) vil jeg helst have 5 Preview SMS Tee :)

    mvh. Ditte

  74. Caroline

    du bliver 19 !!!!
    Ønsker mig den hvide tee – den er for fed !

    Tillykke fra Caroline

  75. 19 år ! – Tillykke med det i øvrigt :)
    Jeg ville da gerne have kløerne i den fine WHAT tote.

    Din blog er skøn, det virker meget mere fornuftigt, at drible herind forbi, end at lave kemi i skoletiden, tsk tsk.

    / Signe

  76. Du er teenager lidt endnu og bliver 19 :) Og hvis jeg vinder må den hvide tee godt komme hjem til mig.

    Tillykke med det :)

    /Lise

  77. Alexandra

    Du bliver 19, og jeg kunne godt tænke mig den hvide t-shirt :-)

  78. Cecilie

    Du bliver da 19 år – og tillykke med det :-)

    Jeg kunne godt bruge et af de der fine net dér :-)

  79. Jasmin

    You are now 19!
    I want to win the coco bag :-)

  80. Ida

    Du bliver da 19 :)
    Hvis jeg gik hen og vandt, måtte det gerne blive Coco What?- nettet.

  81. Sissel

    Du bliver 19, og stort tilykke med det!
    Jeg hepper på tasken (:

  82. 19 years!!
    HAPPY BIRTHDAY FROM MARCIANO (HOLLAND)

  83. Nanna

    Tillykke med fødselsdagen :)

    du bliver 19!

    Hvis jeg er så heldig at vinde, er det den fede SMS Tee der falder i mest i min smag (:

    Nanna Poulsen
    nanna.ellegaard@hotmail.com

  84. Hey Dear!

    Hope I can also participate at your giveaway!

    Well you are 19 ;)

    My Name is Alice
    mail: h_mailinh [ a t ]yahoo.de

    and i would love to win the black 5preview mouseman shirt :D

    love, alice

  85. LeaRavn

    Du bliver 19 :)

    Og det ville være rart med en af de lækre t-shirts :D

  86. Jonathan

    I think yr 19

    Jonathan Griffiths
    jonny.griffiths(at)gmail(dot)com

    I’d like the 5preview SMS tee please

    thanks xx

  87. cat

    19! & great giveaway though!

    xx cat
    planb.3078@gmail.com
    CiTiEs of B

    would love to call the totebag my own :-)

  88. 18 GOING 19!

    And it STOPS MAKING SENSE to me :D

  89. yooooooooo

    great giveaway.
    I’d say 19

    and i loooooove that Michelle tee!

    good luck with the competition!

    ftbnewyork@gmail.com

  90. Jeg må nok tilslutte mig de andre og sige at du bliver 19 :)
    Jeg vil rigtig gerne have den hvide t-shirt! tillehjort@gmail.com

  91. Jireh Ng

    21

    5preview Michelle tee (Black)

    You wouldn’t regret giving it to me! =)

  92. CamillaS

    19, og stort tillykke med det

    Jeg vil helst have den sorte tee, Michelle, selvom alle tingene er superfede! :D

  93. Pia

    I’d love to win the COCO WHAT? Bag :)

    Great giveaway, i think you’ll turn 19.
    xx
    Pia

    pialehnert@raabeschule.net
    a-passion-for-fashion.blogspot.com

  94. Tillykke med dagen, Mikkel – Jeg vil bare kaste et vildt skud ud i blogsfæren, og gætte på at du fylder 19 i dag! Og endnu engang tillykke med det!

    Jeg fantaserer allerede om den lækre tote, så send den endelig i min retning!

    //Sidsel

    sisl007@hotmail.com

  95. Følger bloggen ret trofast, så er ok sikker på at du bliver 19 :) Tillykke med fødselsdagen, jeg håber du får nogle gode gaver!
    Jeg selv ville ret gerne have tshirt nr.3 (men tshirt nr.2 ville der heller ikke blive kimset af) :)
    – Maria Beydin
    mariaamanda@paradis.dk

  96. Tillykke med dagen du bliver jo 19!
    Kunne godt tænke mig dne hvide tshirt, gimme gimme! :)

    linefachmann@gmail.com

  97. Marie Rosenbeck

    Hej mikkel!

    Stort tillykke med de 19 år (hvilket er mit gæt)
    jeg kunne godt tænke mig at vinde den sorte Michelle-tee, da den er mega fed.
    Jeg krydser fingerer :o)

    mvh Marie
    ligenuogher@sol.dk

  98. franziska sicka

    19

    i wanna win the prewiev WHAT tote.

    franziska sicka
    brunette1990@hotmail.de

  99. 19 år :D

    Hvis jeg var heldig at vinde, ville jeg eje den hvide 5 preview tote :D

    paintmeoverwithyourdreams@hotmail.com

    Christina/wemaketherules.wordpress.com

  100. Mille

    19 år
    Forsinket Tillykke
    Stop Making Sense T-Shirt vil være nice at have i mit skab.

    xx-mille-xx@hotmail.com

  101. roberto

    hi!
    guess you’r 19!

    coco what bag would be nice for me *_*

    roberto @ bobybg91@yahoo.it

  102. Vivian Loh

    16.

    Vivian Loh.
    hellohbeautiful@gmail.com .

    5 preview WHAT tote.

  103. 19 years old.

    5 Preview MICHELLE Tee

  104. Cecilie

    Du har rundet de 19 somre :) – og tillykke med det!

    5Preview SMS tee :)

    Cecilie Kristensen
    ceck@webspeed.dk

  105. honestly; 15.
    but, I’ve been feeling a lot older lately, like 19. hehe.

    :)

    Michelle Tee is what I want; it’s rad!

    xx

  106. Emma

    jeg gætter på du bliver 19 (:
    & jeg kunne godt tænke mig den hvide SMS t-shirt

    din blog er fantastisk må jeg sige.

  107. Du er 18 nu, så selvom jeg ikke er verdens største matematik-hjerne, kan jeg regne ud at du bliver 19! Stort tillykke med det :) Jeg kunne rigtig godt tænke mig den hvide t-shirt i midten!

    Krydser fingre for at jeg vinder :)

    Anna
    anna-anna-anna-anna@hotmail.com

  108. Lilja

    du blev 19 for nogle dage siden – et par dage efter jeg også fyldte år (vi skal dog ikke snakke om, hvor gammel jeg blev, ahem) :)
    hvis jeg skulle være en af de heldige vindere, ville jeg rigtig gerne eje den skønne stof-taske :)

    tillykke med fødselsdagen!

    /Lilja
    frkbabe@gmail.com

  109. Du bliver 19 år
    Stop Making Sense!
    s-h-o-88@hotmail.com

  110. Du bliver nitten år ung.
    Jeg kunne godt tænke mig den sorte tee
    MastahKay@hotmail.com
    http://www.kaspertanja.blogspot.com

  111. Du bliver 19 (:

    Og jeg er helt vild med tshirten i midten – den beige (?) med tekst.

    siljekaeldso@hotmail.com

    http://bysiljek.blogspot.com/

  112. Desislava

    Happy Birthday! hihih You turn 19 today! Wow a little bit older than me :P I wish you happiness, love and health! :)

    ” Stop making sense ” is my favorite one <3 just gorgeous !!!

    innocentb1tch@gmail.com

    Good Luck to all the other :))))

  113. 19 !
    Happy Birthday !! (:

    Victoria Wong.
    pixelatedsmiley@gmail.com
    oh gosh, definitely the michele tee! so very cool.
    http://ispyvictoria.blogspot.com/2009/12/5preview.html

    fingers crossed.

  114. James

    19!

    Hi my name is James.
    My email is
    JamesSw21@hotmail.com

    I would love to win the SMS Tee!

  115. Nadine

    19!
    Nadine Blechmann
    k-blechmann@t-online.de

    i’d like to win the tote bag.but the stop makin sense shirt or the other shirt would be great,too!!!

  116. 27 yrs old

    Kelly W.
    kelkev66@hotmail.com

    I would like the 5preview SMS tee.

  117. James

    19!

    My name is James
    my email is JamesSw21@hotmail.com

    i would love the SMS tee :)

  118. fastcarshighfashion

    greetings from disneyland.

    23

    joe

    joepham86@yahoo.com

    stop making sense tee

    thanks!!!

  119. Nicholas

    I’m 22, but i feel always like a 16 yo teenager!

    Nicholas

    nickylor@msn.com

    5preview Michele tee

  120. Nanna Jenner

    Hej Mikkel

    Tillykke med fødselsdagen! Og de 19 år….

    Jeg ønsker mig en WHAT tote i gave i år.
    Nå ja. Og selvfølgelig også fred i verden.

    – Nanna Jenner
    yms@ofir.dk

  121. marie

    Tillykke tillykke tillykke!
    du bliver 19, gør du så:-)

    marie-kjaer@hotmail.com

    og jeg ville elske det der lækre net helt øverst!

    kh. marie

  122. 19 :D

    I would love to win the 5PREVIEW tote bag

    Keeping my fingers crossed x

    Sonia

    songirl28@hotmail.com

  123. Du bliver 19 :)

    Jeg kunne meget godt tænke mig det lækre net, hvis jeg nu skulle være så heldig at vinde :)

    //Simone.
    sequin.of.silk@gmail.com

  124. rebekka

    Du bliver 19 år, stort tillykke!

    Hvis jeg var så heldig at vinde, ville jeg gerne vinde den sorte tee.

    Rebekka
    rebekka.iben@hotmail.com

  125. Du bliver 19 år! – Congrats (;

    Jeg kunne godt tænke mig den hvide t-shirt “stop making sense” den er bare super cool.. and so are you!
    Kh. Sofie

    sofietoft@hotmail.com

  126. Mathias

    Du bliver 19. Kunne godt tænke mig den lækre tote!

  127. Rikke

    Du bliver 19 år, og stort tillykke med det.

    Jeg kunne godt tænke mig SMS t-shirten.

    Mange tak for en fantastisk blog, i øvrigt :-)

  128. Anna K

    Det var vist 19 år du ramte – som mig selv. :)

    Og jeg ville elske at vinde nettet 5 Preview WHAT Tote!

    Tillykke!
    Hilsen Anna

  129. Tillykke, du er 19 ÅR!
    Og jeg hedder FREDE og håber jeg vinder!!
    Fredect@gmail.com

  130. Jennifer

    You’re 19. I’d love to win the 5 Preview SMS Tee.

  131. Du har været til i 19 år!
    Tillykke! Jeg håber at dit år på vej imod de 20 bliver fantastisk og givende.

    Christine

    WHAT tote

  132. Anne

    Du bliver 19 år.

    Jeg vil gerne have den hvide t-shirt “Stop Making Sense”

    Anne
    annetraeholt@hotmail.com

  133. Mikkel, du bliver jo 19 år. Man skulle ikke tro du kun var 19 år??

    mail: bencio@live.dk

    Vil have den WHAT tote ;)

  134. jeg gætter på 19 ;)
    og tillykke.. for et par dage siden.

    5preview SMS Tee

  135. 15
    stop making sense tee

    p.s. this is a super duper cool contest!

  136. David

    You’re 19. I would love the stop making sense t-shirt ;)
    minnwu@hotmail.fr

  137. you’re 19, like meeeeee
    enjoy your last *teen year :)

    and it’d be proper to do it with a *5 Preview MICHELLE Tee haha

    e-mail: h_nera@hotmail.com

  138. David

    Hi, you’re 19. I would like to win the 5preview sms tee :)

  139. Jeg håber jeg endnu kan nå at deltage!

    Du må blive 19 og tillykke med det. :)

    Jeg vil gerne hapse tasken. Har kun stoftasker i sort, så det ville være lækkert med en hvid til sommer.

    /Pernille

  140. Mette

    Uha, du fylder 19 år – og tillykke med det! :D

    Jeg ønsker mig inderligt WHAT tote tasken, den er simpelthen for fed!

    Knus herfra!

  141. Liv

    You turn 19!!

    I like both the “coco what” tote bag and the “stop making sense” tee, and I really can’t decide which one I like more… But i would loooove to have any of them :)

    <3
    /Liv

  142. Thilde Juul-Wiese

    Du fyldte 19 – og tillykke ;)

    Ønsker mig coco what? tote bag, lææææækkert.

    Thilde/totalsupergirl@hotmail.com

  143. Louise

    Jeg tror vidst lige jeg kan nå det også!
    Du fyldte jo 19! :)
    Faktisk er jeg, hvis det bliver mig(!), helt klar på både den hvide tee og tote bag’en. Det er to super lækre items til sommer, mmm!

    Louise/louiisebaby@hotmail.com

  144. shannon

    19!

    ouuu the 5 preview WHAT tote plzz

  145. Esrs

    19 må være det rigtige svar…jeg har aldrig vundet noget, men prøver lykken igen igen;)
    (den hvid tshirt hvis jeg skulle være så heldig…)

  146. Maja

    19. 19. 19. 19. 19.
    Jeg ønsker mig 5 preview WHAT tote!
    x

  147. Katrine

    Tillykke med de 19 år!
    Din blog er jo helt fantastisk! Du kan tro den har reddet mit gode humør de sidste dage, hvor jeg har siddet på rigshospitalet, fået lidt kemo og HYGGET mig med at læse din blog.
    Nå, men back to business. Jeg kunne rigtig godt tænke mig den sorte T-shirt (Michelle).
    Hvorfor jeg skal vinde: Jeg er 22 år og træt af at gå i sygehus tøj. Jeg trænger meget til denne lækre trøje, så jeg kan se lidt feminin og sej ud (her passer den skaldede isse jo perfekt ;))
    Endnu engang tillykke med de 19 år og med din meget fine blog.

  148. Julie

    Håber jeg kan nå det!

    Du bliver 19 – tillykke by the way!

    Og jeg vil blive lykkelig for en MICHELLE Tee ;)

    …til indlægget ovenfor er min mail julie.mj@hotmail.com. Glemte at skrive den:)

  149. Christina

    My man… Its 20 :)
    The stop making sense t shirt is MINE ;)
    Christina

Skriv et svar

