Topshop ASHER

Nu har jeg tidligere plapret om Lumberjack-sko til tøser fra Shoe Shi Bar her, og jeg syntes da lige disse skulle med på vejen . Personligt er jeg mere til dem her end de andre, men det bestemmer jeg jo ikke!

ASHER Wedge Boot – ca 330 kr.

Og en af grundene til at jeg ville have dem med var faktisk at de er billigere . De koster nemlig ca. 200 kr, mindre end Shoe Shi Bar-skoene, og 200 kroner er jo mange penge .. Samtidigt kan jeg ret godt lide at de er højskaftede og så giver spænderne dem en ret fed Alexander Wang feel! Alt i alt en praktisk og sej sko, som jeg også sagtens kunne forstille mig en lækker pige rende rundt og fælde træer i!

Earlier i wrote about these hot wedges from Shoe Shi Bar, and i just came across these and got reminded of the lumberjack-ish look of the wedges i showed erlier . These also have a lumberjack-ish feel to them, but at the same time they’re very much of Alexander Wang resemblance .. Anyways they’re really cool (and CHEAP!!!!) . Find them through the link!

9 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

9 responses to “Topshop ASHER

  1. Liv

    Kan faktisk, på en underlige måde godt lide disse :)

  2. Louise

    Ja, dem vil jeg da have. Brune, snører, wedges, højskaftet. TjekX4. Er sko fra Topshop store eller små i størrelsen…you know?

  3. Liv: Ja der er noget over dem ikke? :)

    Louise: Så vidt jeg ved er Topshops sko små i størrelsen :)

  4. Ditte

    De er jo vildt fede, dem ville mine fødder blive glad for ja :)

    //Ditte

  5. uh..dem har jeg kigget langt efter. Men har ikke besluttet mig endnu. Er også meget mere til disse end dem fra vagabond. Kan godt lide farven og de lidt safari wangish over dem, som jeg tror er perfekt til sommer og brun hud.

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

  6. Hej Mikkel
    Ihh nu har jeg sådan forelsket mig i dem og bestilt dem – er det ok, hvis jeg låner dit billede på bloggen? Jeg skal selvfølgelig nok skrive linket til dig der :)
    Ellers så sig lige til!

    Kh
    Isabel – den ene sidneylise ;)

  7. Ditte: Så syntes jeg at dine fødder skal forkæles!

    Chau: Jeg kunne ikke være mere enig . Tror bestemt oss at de ville være gode til sommer . I SAY GO FOR IT!

    Isabel: Du låner bare løs Isabel :)

  8. Annika

    Tak fordi du lige fik mig stoppet indenjeg købte dem fra shoe shi bar, disse er jo langt federe. Tak!

  9. chriss

    hvor kan jeg købe dem henne de sko/støvler der smilll

Skriv et svar

