Blog Award!

Jeeeeeeeps, denne her måske lidt gammel (fordi jeg er så skide sløv i betrækket for tidem, exscuse my french!) MEN, her i midten af Januar fik jeg en lille blogaward fra de to søde tøser hos SidneyLise .. Der blev jeg udnævnt som den lækreste blogger, hvilket jeg normalt ville være meget uenig i (mit spejl viser altid dårlige ting, sys jeg), men når det kommer fra dem, så tager man det til sig og siger TAK! . Så tak til jer søde tøser .

Til jer der ikke kender bloggen, så syntes jeg at i skulle stoppe forbi den og opdage den . De er nemlig altid dødærlige henne hos SidneyLise, og udover det, ja så er de bare knivskarpe og skide sjove!

Jeg vil dog lave min egen version af blogawarden, og jeg vil lave min på engelsk, så de udenlandske læsere også kan følge med .. Min liste er som følger:

Funniest Blogger(s): Acie from Agurkeliv

Hottest Blogger(s): Camilla & Mille from WhyNotBlog

Nicest Hair: Trine from Presenting

Best Style: Katrine Krøjby from Très Chic Clique

Most Helpfull Blogger(s): Charlotte from CharlotteD

The One I Would Wanna Drink A Beer With: Cecilie from The World Of C

Most Confident Blogger(s): Anne Sofie & Isabel from SidneyLise

Det var så min liste med awards .. Jeg tagger ikke nogle, men du skal føle dig fri til til at lave din egen!

Hav en god aften!

I got this blog award from the blog SidneyLise, where they awarded me as being the hottest blogger .. Obviously they have great taste, so i decided to pas the awrds on to the next level .. Here are the blog i award and what i think about them . Have a great evening!

4 kommentarer

Filed under Mikkel

4 responses to “Blog Award!

  1. ihhhh, det er jo mig! Jeg er også et catch – hvis jeg selv skal sige det – når det kommer til øldrikkende veninder!
    så er det jo godt, at vi skal drikke øl sammen allerede på fredag?

    C

  2. Åhr, tusind tak Mikkel. Den pris er vi simpelthen SÅ glade for!

    – Isabel

  3. Hvor er du sød Mikkel! Ser frem til at fejre dig fredag :)

  4. Tak søde Mikkel – vi er meget beærede :)

Skriv et svar

