Live fra A QUESTION OF photoshoot!

Jaaa, jeg syntes da lige at jeg skulle komme med en lille opdatering til jer .. Status er stille og roligt, og der er så småt ved at komme gang i den .. Vi hyggesnakker, og hører en masse om de nye tiltag der kommer hos A Question Of indenfor kort tid .. Det er desværre ikke noget jeg kan fortælle så meget om, men det bliver feeeeedt!

Grunden til ast jeg er her, er fordi jeg skal stå model for A Question Of (selvfølgelig!) og Nicklas Skovgaard som har samarbejdet om en kollektion der hedder A QUESTION OF Couture .. Jeg har set den og den er super fed, men detaljerne og billedernr kan i læse meget mere om på Nicklas’ blog senere ..

Nu vil jeg lege modella igen, og i må have en rigtigt god lørdag!

Ps: Glæder i jer?

1 kommentar

Filed under fashion, Mikkel, News

One response to “Live fra A QUESTION OF photoshoot!

  1. Nøjj, det er spændende, kan slet ikke vente med at se resultaterne af det hele !

Skriv et svar

