Shoe Shi Bar Bar’!

Okay . Denne sko er måske lidt set, men det er simpelthen fantastisk .. Udover det kan jeg lode lidt i luften at det er en der virkelig går sin sejrsgang lige i øjeblikket .. Grunden til jeg skriver om den? Jo nu skal i hører .. Forleden dag i skolen var der 3 piger der allesammen kender hinanden der havde dem på, og idag er der en fra min klasse der skal over at købe dem .. Det er i hvert fald nok for mig, og derfor ville jeg da lige dele disse lovers med jer!

Shoe Shi Bar Black Boot – 500 kr. & Shoe Shi Bar Cognac Boot – 500 kr.

Og jeg syntes at den er en god blanding af lumberjack og highclass, så forestillingen om en lækker tøs i dejligt tøj der render rundt i en skov og hugger træer ned (ikke fordi det er okay at hugge træer ned!) er ikke langt væk! De kan selvfølgelig findes igennem linket, og koster kun 500 kr.

These boots from Shoe Shi Bar, is soooo awesome . Some days ago 3 girls in my school wore them at the same time, and that sold me completely . Today one of the girls from my class are going to buy them, and therefore i have to write about them . Not only because everybody has them, but also because i really think they’re cool! The mixture of lumberjack & highclass really sold me. Find them through the links!

12 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

12 responses to “Shoe Shi Bar Bar’!

  1. haha – kan godt lide at du kommert til at tænke på en lækker tøs, der hugger træer ned ;)

  2. Jamen, jeg synes også de er ganske fantastiske :0)
    Ha’ en dejlig dag!

    /Cathrin (www.huncatmusik.wordpress.com)

  3. Sophie

    Hvor køber man dem henne udover på hjemmesiden?

  4. Camilla: Haha, ja mine associationer kan ikke altid forklares så andre forstår dem :P

    Cathrin: Det var godt! :)

    Sophie: Man kan finde dem i Samsøe Samsøe, så vidt jeg er informeret :)

  5. De har dem i Samsøe Samsøe ja (:

  6. Victoria Kruse

    haha, du refererer vist til os din nød – det var nu også kikset.. Good luck with the photoshoot,
    og hav en skøn weekend :)

  7. ...

    Hej Mikkel:)
    Efter at du har blogget så meget om wedges, er jeg jo blevet helt forelsket i dem, så der smuttede vist nogle Vagabond-basser med hjem igår.. Ups ;)

    Fortsæt med at skrive, du er så sej! :)

  8. Signe: Jeps!

    Victoria: Det er da lige hvad det er! Jeg håber også at du får en god weekend musse!

    … : Ih HVAD FOR NOGLE?! (Og undskyld?)

  9. ...

    Hej igen :)
    Du bloggede om dem her: http://boohyouwhore.com/2009/11/06/nu-gar-jeg-vagabond-amok/

    Det er dem øverst til venstre ;)

    P.S. De er alt, alt, ALT for lækre at have på! :P

  10. Min veninde har faktisk lige købt dem :) og hun havde købt dem i samøe-samsøe

  11. Nu har jeg da først krise. Skal det være vagabondbasser? eller disse? eller begge par og en meget fattig februar måned?

    Uha.. :D

  12. Henriette

    Juhuu, så ser det ud til at de snart er på lager http://www.starfashion.dk/17_shoe-shi-bar

    Sidst jeg så dem, var de allerede væk fra siden et par dage efter, så jeg var for langsom :P

Skriv et svar

