It’s Trenchy!

.. Eller trendy ville nogle nok hellere skrive, men i kender mig . Ordspil er baaare godt! Men som jeg tilbage tidligere i Januar skrev, så har trenchcoat’en læææænge været det alle fashionistas sværgede til, nå det gjaldt koldt og regnfuldt vejr, men det ser ud til at vi skal have den smukke skabning med os langt ind i foråret (som forhåbentligvis bliver solfyldt!) .. Dette er i hvert fald hvis det står til forretninger som bla. ASOS! De har nemlig skabt en masse smukke og assymetriske trenchcoats, til billige penge .

Asos Long Swing Mac – ca. 750 kr., Asos Short Swing Mac – ca. 550 kr. & Vila Military Jacket ca. 400 kr.

Alle trenches’ne her er simpelthen de mest fantastiske jeg længe har set og den hele er jeg helt forelsket i! Den kunne jeg faktisk godt tænke mig .. Som i nu!

Nu må jeg hellere lægge mig og slappe lidt af . Er helt smadret efter træning og skal jo til photoshoot i morgen, så skal være frisk! Forresten skal jeg nok huske mit kamera, så i kan fp en masse billeder fra shootet!

.. Or should i say trendy? Well, it looks like trenchcoats are the next big things in fashin this spring, and I am loving it! So is ASOS and they’ve gathered all of the lovely trenches around the site for some serious shopping . These are my favourites and I am ABSOLUTELY in loooove with the bottom one . As in I want it NOW! .

Aaaand now I’ve better go to bed an relax .. I have a photoshoot tommorrow which you’ll see a lot of pics from (if I remember my camera . Cross your fingers!)

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “It’s Trenchy!

  1. Ja, de er flotte. Glæder mig til at se billeder fra shootet :-)

    L / http://sippli.blogspot.com/

  2. Sidsel

    Super fed jakke, den lyse asymmetriske fra Asos!
    Skulle det blive in med asymmetri – også på trenchcoaten? :)
    Fine detaljer på skuldre og ryg, og forresten lækker og inspirerende blog du kører!

Skriv et svar

