Her bor jeg!

Da jeg holdt spørge/ønskerunde sidst, var der nogle mennesker der gerne ville se hvor jeg boede . Det kan jeg jo ikke forstå, for det er overhovedet ikke noget spændende . Nej det er jo bare et lille kollegieværelse på 13 kvadratmeter, der ikke er spændende eller hyggeligt overhovedet . Disse billeder er dog lidt gamle, men det er stadig sådan det er indrettet .. Samtidigt snyder jeg lidt, for sådan som det ser ud nu, er jeg der max en halv time om ugen . Resten af tiden bruger jeg hjemme hos min kæreste .. Men det er nu engang mit hjem, og det er det der indeholder min personlighed!

Mit kollegieværelse

Værelset bærer ret tydeligt præg af at jeg har arvet en masse møbler fra min oldemor, og min mor, men jeg er faktisk utroligt glad for mine 60’er-møbler og udover det, så syntes jeg bare at de passer rigtigt godt til den sorte lædersofa .. Men som sagt, intet luxus, og intet fancy . Bare et lillebitte pulterkammer!

This where i live . A small small students apartment in Copenhagen . BUT HEY! It works for me and i feel so great when i’m there .


9 kommentarer

Filed under Mikkel

9 responses to “Her bor jeg!

  1. Jeg synes faktisk det ser ret hyggeligt ud – som ét værelse i en større lejlighed. Jeg tror jeg ville få lidt spat hvis jeg ikke havde mere plads end det! men anyway, det ser altså ret hyggeligt ud (:

  2. jeg kan rigtig godt lide dine “sofaborde” :-)

    http://sippli.blogspot.com/

  3. Det ser rigtig hyggeligt ud dit lille kammer. :) Det er ret cool, selvom det er lille. :)

  4. Helene Vang

    ‘Hyggeligt’ beskriver dit lille kammer rigtig godt. Ser ud til at være et rart sted at opholde sig:)

  5. For a student, that’s some apartment! Almost like a student version of Alexander Wang’s pad.

  6. Marie BM

    Tak for kig!
    Det ser da hyggeligt ud – jeg er helt vild med 60’er møblerne :)

  7. Tina Caritas

    Ser da rigtig hyggeligt ud :)
    Du skulle vel da aldrig bo på Rebæk søpark vel??

    Ligner ihvertfalde mit gamle kollegieværelse helt vildt :)

    ‘/Tina

  8. I think its a cute little flat… The lack of stuff makes it feel a lot fresher! Starting to think maybe I should have a clear out…

  9. Hvor fedt at der ligger BoBedre øverst i stakken. ;) Elsker sengetøjet!

Skriv et svar

