Topshop Party Guide

Uha uha uha .. Der er fart over feltet i mit liv i disse dage .. 1000 mails der skal besvares, det hober sig op med kommentarer, og så er jeg jo begyndt at træne .. Jeps, stress x 5000 . Nå men der har været lidt stille i dag, fordi jeg skulle i skole jo . Og så sov jeg for længe og kom for sent, og så havde jeg spændende timer, og så skulle jeg mødes med Pernille og træne, og så skulle jeg lige ned og bytte noget og nu sidder jeg her og føler mig helt udkørt .. 1. fordi jeg pressede mig selv lidt hårdt nede i Fitteren, og 2. fordi jeg syntes jeg har faret rundt hele dagen .. Men hey .. Så keder man sig jo ikke .

I går var der en kær læser, der hedder Helene, der spurgte om jeg ikke nok ville lave et par fest outfits, for hun havde intet inspiration i hovedet, og det kunne hun altså godt bruge .. Så jo Helene, det vil jeg godt! Jeg har prøvet og gøre det mest praktisk for jer, og har derfor fundet alle tingene på Topshop’s webshop .. Hvisi syntes det er grimt må i gerne sige til . Styling er jo lidt det jeg gerne vil i fremtiden .

OUFIT 1:

Elastic Jersey Dress – £38, Cross Body Leather Pouch – £28, Gallop 3 Buckle Shoe – £65, Ribbon Chain Bracelet Set – £12 & Pearl Bead Bracelet – £7

Det første outfit, er måske lidt fint, men jeg har tænkt det til den lidt mere romantiske sjæl . Jeg har altid været vild med tanken om en hel masse perlearmbånd i forskellige størrelser, og så syntes jeg bare generelt at det her outfit ville gøre sig godt til en hyggelig aften ude, med nogle drinks eller øl . Den lette minkfarvede kjole står godt i kontrast til de lidt hårde sorte læder sko, og den sorte lædertaske, som skal bæres over skuldren .

OUTFIT 2:

Ponte Tulip Dress – £35, Leather Zip Clutch – £40 & April Wedge Lace-up – £85

Og outfit nummer to er et helt enkelt sort outfit . Jeg elsker tanken om at kunne smide sig i en lille sort, smække en lækker clutch under armen, og så bare smutte ud af døren . Derfor kan jeg også sagtens forstille mig at man kunne få en lang og dejlig aften i byen, selvom ens outfit er så enkelt som dette . Skoene er bare rigtigt søde, og som sagt, en lang aften ville simpelthen bare ikke føltes lige så lang med wedges på .

– det var hvad jeg kunne komme med! Håber i far en god aften!

A dear reader of mine asked me if i could do some party outfits for her to find some inspiration in, and this is what i came up with . I though i’d make it easy on you, and do all of the things from Topshop .. Have a great evening!

7 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

7 responses to “Topshop Party Guide

  1. Det første sæt er præcis sådan noget jeg ville tage på i byen!

  2. Jeg foretrækker outfit nr. 2. selvom det ikke er noget man ikke har set før, er det rigtig fint :-)

    Lisa // http://sippli.blogspot.com/

  3. Maria

    Du har virkelig, virkelig sans for det – det må jeg sige! begge sæt er super fede..
    /Maria

  4. Super fede outfit, jeg kunne i hvert fald hoppe i dem begge to! :D

  5. Helene Vang

    Mange tak.
    Sæt 1 er især fantastisk!

  6. Hvor er du sød, Mikkel. Selvfølgelig synes vi da ikke, det er grimt :)

  7. Jeg skal altså have fat i den der lille søde runde taske med frynserne. Den er bare så nuttet – kan en taske være nuttet?

Skriv et svar

