Hjælp en Vagabond med at finde hjem!

Jeps jeps jeps .. for et stykke tid siden, fik jeg vist jer hvilke favoritter jeg havde i Vagabonds SS10 kollektio (check it out here!) og det er nu tid til at fortælle jer at du kan få disse wedges NU! .. De er nemlig en del af SS10-kollektionen, og som i nok ved så er sommeren snart i sigte .. Derfor kan man også lige så godt smutte ud og score sig sine sandaler nu! ..

Vagabond SS10 Wedge – 499 ,-

Såååå, så vidt jeg ved skulle de være vendt hjem i Lyngby, og på Strøget .. Det er selvfølgelig i de kære Jette Riis forretninger begge steder, men måske kan du finde dem et andet sted .. Har du set dem nogle steder?

Jeg er i hvert fald sikker på at denne wedge kommer til at dominere spring/summer-fortovene ret godt, så hvorfor ikke spurte ned og slå kløerne i den?

This wedge from Vagabond just hit stores in Copenhagen, and i’m looking forward to see it dominate the streets this spring/summer!

15 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

15 responses to “Hjælp en Vagabond med at finde hjem!

  1. Helene Vang

    Hej Mikkel (:
    Kunne du ikke give nogle bud på noget lækkert festtøj(bugetvenligt) ligenu?
    Min inspiration er fuldstændig i bund :(

  2. Helene Vang

    *budget

  3. De er rigtig fede! Og så har Vagabond tilmed gode priser.

    Kig forbi :)

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

  4. Sophie

    Kære Mikkel.. Jeg tænkte på en ting.. det der online blad du var igang med? hvordan laver man sådan et :-)

    og så forresten.. Jeg skal have DOSO opgave nu her som skal handle om min fremtid og har tænkt mig enten at vælge designer eller mode redaktør.. så jeg ville lige hører om jeg eventuelt måtte interviewe dig hvis det er? over mail eller sådan? :-) det kunne være rigtig godt at få en drengs syn på mode med ind jo.

    Sophie

  5. Kir

    wow, dem må jeg kikke efter når jeg rammer cph i morgen :)

  6. Uuuuh jeg ville ønske at jeg kunne finde dem et sted på fyn! Jeg elsker virkelig den sko, men har ikke råd til at rejse efter den *cries*

  7. Øv, de bliver sikkert udsolgt inden jeg når at komme af sted!

    Hvorfor kan de ikke fås på nettet :b

  8. Cecilie

    Helene – Jeg forhørte mig om Jette Riis sender og det gjorde de, da jeg spurgte. Så send dem en mail – de er super flinke og hjælpsomme.

  9. Cecilie – TUSIND TAK! Det er jo fantastisk :D

  10. Sissel

    Christ, HVORFOR er jeg 187 cm??
    Drømmer mig bare lige 5 cm lavere..

  11. RE: Lisbeth.

    Hvis du er i nærheden af Odense, så er der den butik som hedder X-pect (eller noget..) inde på Vestergade, som har halvdelen a butikken fyldt med Vagabond – Heh, det er også min ynglings (:

  12. Marie BM

    Sissel – gør det alligevel! Det er så fedt når høje piger går i høje sko. Det er jo flot at være høj! :)

  13. elsker dem! også i hvide. der er så flotte. giv dem til mig!!!

    C

  14. de er super lækre disse sko – jeg holder mig dog i skindet, da jeg er ludfattig for tiden, og har en aaalt for lang ønskeliste ;)

  15. De er alle så fine, må eje et af parene! :)

Skriv et svar

