Yvonne Konè

Jeg havde simpelthen så mange tømmermænd i går at det var helt forfærdeligt . Aftenen og dagen blev derfor brugt på film, slik, burger, cola og kage .. Utroligt ulækkert, i know, men nogle gange må man godt .. Og hvis det så kun er en gang om ugen, og når det er forudsaget tømmermænd, så må man altså godt! Nu står det ellers på ny og sund uge, og skal allerede ned og træne igen i dag . OG JEG GLÆDER MIG!

Som tidligere nævnt er jeg blevet lidt af en taske-fetischist,og de her to kan jeg simpelthen næsten ikke holde mig fra .. Altså hvis penge ikke var en forhindring!

Yvonne Konè Squared – 3375 kr. & Yvonne Konè Large Squared – 3375 kr.

Begge tasker er af Yvonne Konè og er i 100% kalveskind .. Hvilket jo er ensbetydene med suuuuper lækre .. Jeg ville i hvert fald ikke have noget i mod at pakke dem op på min fødselsdag!

Just had a morning crush on these two bags by Yvonne Konè .. If money was no object i would definately go buy these in a heartbeat ..They’re 100% calfskin and he simple designs does everything for me! .. Find them through the links .

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Yvonne Konè

  1. Hvor er de lækre! Især den første!

Skriv et svar

