Ny Yndlingssang!

Jaaaa, jeg ved godt at jeg lavede ugens guf for lidt siden, men min hjerne er simpelthen drænet af inspiration .. Det er som om at hjernecellerne er flyttet ud og tømmermændende er flyttet ind .. Og jeg forstår det ikke, for der er altså ikke noget der skal laves inden i mit hoved (dårlig joke, i know!) .. Nå men jeg havde en forrygende aften i går, med masser af snak med masser af mennesker og en masse dejlig rom og cola! .. Mmmmhm, jeg elsker cola .. Det kunne jeg egentligt godt drikke lige nu . Og spise en burger .. Jeg må hellere gå på Just-Eat!

Forresten . Min nye yndlingssang er When Saints Go Machine – Fail Forever!

4 kommentarer

Filed under Mikkel, ugens guf til din ipod

4 responses to “Ny Yndlingssang!

  1. Den er alt for fantastisk at høre! Jeg bliver aldrig træt af den, never!

  2. Liv

    Haha, elsker din logik.
    “Jeg må hellere gå på just-eat” :)

  3. Marie

    Seriøst sej sang :) Prøv også at høre Hampenberg remixet.. Det er super coolt! Især til en lidt festligere aften..

Skriv et svar

