Some Heels!

Haha, at jeg elsker sko er da så sikkert som amen i kirken, og så kom jeg da bare til at tænke på hvad for nogle heels jeg ville elske at smide på når jeg skal ud i aften . For jeg skal ud i aften . Igen .. Åha det er det farligste for mig ved være flyttet til København .. Der kan man nemlig gå i byen hver weekend uden at møde de samme mennesker hele tiden, og så er Mathias også altid frisk, så der bliver taget en masse byture . En HEL masse . Det er okay, er det ikke? .. Altså så fuld drikker jeg mig jo heller ikke!

Guiseppe Zanotti – $795, Donna Karan – $795 & Emilio Pucci $1150

Ja der er vidst ingen tvivl om at hvis jeg var en pige, så var jeg en dyr pige .. En retti dyr pige . Men hey! Jeg har virkeligt været vild med Guiseppe Zanotti-hælene i et stykke tid, og de to andre par syntes jeg bare er ret chamerende . Hvad for nogle ville du vælge til en bytur?

Tonight i’m going out, and if i where a girl (so Beyonce copycat!) i would love to tip toe around in a pair of these heels . The Guiseppe’s been lovers of mine for quite some time already sooo .. I guess if i where a girl, i would be an expensive girl .. Like really expensive!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Some Heels!

  1. De der Donna Karen sko måtte da gerne lige lande på mine fødder. De er virkeligt flotte på den simple og stilfulde måde. Me like xD

  2. Simone

    Jeg ville helt klart vælge de øverste – de er for fede! :D
    http://www.lady-simone.blogspot.com

Skriv et svar

