Motel

Jeg er lige på vej ud af døren om lidt .. Hvad jeg skal? jeg skal til fødselsdag .. Og være lidt fuld . Okay meget fuld .. Nå men jeg ved ikke hvad jeg skal tage på .. Jeg ville ønske jeg bare kunne smække kroppen i en LBD og fare ud af døren .. Men nej . Det kan jeg ikke . Vel?

Anney Knit – ca. 400 kr & Leslie Ladder – ca. 300 kr

Og jeg ved altså ikke hvad der sker, men når jeg går ind i Topshop på strøget tænker jeg bare “CHRIST! Man finder aldrig noget her!” men lige så snart jeg checker ind på deres webshop så er der bare det ene guldkorn efter det andet .. Og ja dem her ville jeg nok tage på i aften hvis jeg kunne .. Den nederste ser lidt kedelig ud, men har en fantastisk ryg, og med en kæmpe statement-halskæde og et par flotte skyhøje så kunne den gøre underværker .. Nå . I kan finde mig dybt begravet i klædeskabet hvis det er! Laterz!

I’m going out to night, but i really don’t know what to wear . Wish i could slip into one of these babes, but i can’t .. Can i? .. Well, i know the Leslie Ladder looks rather dull, but it has a fantastic bag .. Go check it out . I’m trashing my wardrobe for something to wear now . Laters!

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

5 responses to “Motel

  1. Simone

    Du skulle have været pige istedet (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  2. SNYGG NR2

    XX
    /// FASHIONPICS

  3. Har det præcis på samme måde som dig mht. Topshop på strøget. Jeg er der aldrig særlig længe, men webshoppen kan jeg bruge tiiiimer på :D

    http://www.blogalahelene.blogspot.com

  4. Jeg eeeeeeelsker den første kjole! ELSKER ELSKER ELSKER deeeeen!

Skriv et svar

