Lidt Personligt

Ja jeg syntes det var tid til lidt personligt her fra hjørnet .. Det er jo dejligt at fortælle hvad der sker i mit liv .. Jeg var hjemme hos Mthias i går, og det var super hyggeligt . Jeg elsker at være sammen med Mathias, for man laver bare de sindsygeste ting .. I går blevdet til hygge-snak, lidt photoshoot-leg, og så har han en kiste som var tom . Den syntes jeg lidt var lidt sjov at prøve at være nede i, men det gik ikke så godt i starten .. Dog fik jeg vendt og drejet min krop så jeg kunne ligge dernede .. Det er måske ikke så sjovt som det lyder, men hvis man var der så syntes man virkeligt at det var sjovt . Forestil jer mig ligge nede i en kasse der er alt for lille og dreje og vende rundt for at kunne være der . Det er altså ret grineren . Nå men Mathias syntes så at det var sjovt at låse den da jeg endelig lå dernede . Det syntes jeg til gengæld ikke var så sjovt!

Idag skal jeg ned og træne med Pernille og så skal jeg ellers bare slappe af med Mandslingen . I morgen står den på fest hos en af mandslingens venner . Det bliver rigtigt sjovt tror jeg, og så havner jeg vist i byen bagefter .. As always! Måske vi ses?

Her et billede af fotoshoot-legen mathias og jeg havde i går!

Hoodie – H&M Trend, Tee – A Question Of, Jeans – Cheap Monday & Shoes – Shoe Shi Bar

Udover det ser jeg frem for til en fantastisk Januar måned . Jeg har et modeljob d. 23., som jeg ikke kan fortælle så meget om, end at det bliver rigtigt fedt .. Hvorfor jeg ikke kan fortælle noget om det? Well, det er fordi det stadig er lidt hemmeligt .. Men ligeså snart jeg får go for at fortælle mere, så skal jeg nok uddybe! Så skal jeg måske gå i modeugen, men det er også stadig måske .. Så alt i alt er mine forventninger til de næste to mdr. store, og jeg håber mine forventninger bliver til glæde!

Btw, så bliver vinderen af Forrest & Bob Konkurrencen fundet senere i dag!

This is me telling a little about what’s happening in the present and past week . I was hanging out with my friend Mathias yesterday, which ended in craziness .. We had a lot of fun taking this picture, and a lot of others to . Other than that i’m looking forward to the month ahead .. I’m doing a photoshoot the 23rd of January, and i’ll tell you alot of that later .. And then i am hopefully gonna go a show in the Copenhagen Fashion Week .. If i’ll have to do that i’ll now later today . LOOKING SO MUCH FORWARD!

2 kommentarer

Filed under Mikkel

2 responses to “Lidt Personligt

  1. Den hoodie MÅ jeg have!!!

  2. Jeg elsker dine boots!
    Er det længe siden du har købt dem?

Skriv et svar

