UGENS GUF!

Så er det endnu engang tid til noget guf til alle jer fashionista’s derude .. Denne sang har jeg elsket i et stykke tid, og den er rigtigt god til at gøre mig i godt humør .. Den er lige blevet spillet for nylig på Acie‘s blog, men jeg syntes nu at den kunne gøre sig godt her alligevel .. Sangen hedder You’ve got the love og er af Florence & The Machine!

Den er SÅ god jo .. Ih altså .. Nå . Nu skal jeg vist koncentrere mig om dansk igen ..

Really like this song .. It’s one of those songs who really fits all moods, but hey! It’s soooooooo good .. Just wanted to share one of my fave songs with you!

4 kommentarer

Filed under ugens guf til din ipod

4 responses to “UGENS GUF!

  1. Cathrin

    Enig, Mikkel.. det er en fantastisk sang. Fik den for nyligt smidt på min facebookvæg af min veninde- da hun lige syntes, jeg skulle komme i bedre i humør, det kom jeg :0)

    Og hej med dig.. tak for en rigtig god blog. Det er spændende at følge din modelkarriere, det går jo virkelig med fuld fart frem af for dig. Herligt!

    Cathrin
    /http://huncatmusik.wordpress.com/

  2. Det er en helt fantastisk sang! Har været hooked over en måned nu.

  3. Cathrin: Jeg elsker så venner gør det! Det er det bedste .. Den har også kørt på repeat her lige siden jeg hørte den første gang!

    Og hej med dig! Det var så lidt er rigtigt glad for at du kan lide den .. Der er fuld fart i karrieren lige nu, og lad os håbe at det bliver ved sådan!

    Tak fordi du læser med .

    Anna: Haha, det er et slemt drug ikke?

  4. Martin

    Generelt er jeg ikke meget for plagiater, men denne version er ok heldig.
    Den er dog ikke så funky som originalen fra ’86 :)

Skriv et svar

