Dóra Mojzes

Nogle gange så falder jeg bare over designere der inspirere mig .. Oftest siger jeg til mig selv at jeg ikke skal skrive om endnu en, fordi jeg har den overbevisning at det da må blive kedeligt i længden at få smidt en masse designere i hovedet, som man ikke lige kan smutte ud og købe med det samme, men så bestemmer jeg mig alligevel for at jeg syntes de skal nævnes her .. Så det bliver de .. Denne gang er det Designeren Dóra Mojzes (godt jeg skal skrive det her, for jeg kan ikke finde ud af at udtale det) der har skudt en pil lige i mit hjerte .. Hendes designs er så skulpturelle og smukke . Og som hun selv siger er de inspirerede af 80’ernes glam, og kunstnere som Grace Jones og David Bowie .. WHAT’S NOT TO LIKE?! ..

Dóra Mojzes Designs

Jeg har simpelthen lyst til at sætte noget Blondie på, og så bare danse rundt i stuen .. Men det må jeg hellere spare genboerne for .. Nå, men som sagt ved jeg ikke hvor du kan købe noget af det her tøj, og jeg ved ikke om du overhovedet kan købe det, men jeg ved at du kan tjekke Dóra’s hjemmeside, som btw er SUPER fed, ud HER!

I once in a while stumble upon a new designer that really inspires me, and i silently decide not write about them, because of the assumption that you’ll find it rather dull . But i decided to do it anyways .. The designer i stumbled upon was Dóra Mojzes, who’s most recent collection is inspired by the 80’ies, Grace Jones, David Bowie & Blondie .. That’s nough said for me! I LOVE HER! .. Go to her website atnd check her out through the LINK!

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

4 responses to “Dóra Mojzes

  1. du kan ikke poste skulderpudder, boots, leggins og nederdele af så lækker en kaliber hvis du ikke ved om man kan købe dem! det er jo for lækkert det her! :D

    C

  2. Kan rigtig godt lide den der blazer (?) på billede 2.

  3. Cille: Jeg ved det godt . Utroligt stramt gjort af mig! Men hey .. Du kan jo savle dig herfra og til jul .. Kender dig for godt :P

    Silje: Den er jeg også helt vild med! Så svedige ting hun laver .

  4. Simone

    FEDT! Og jeg kom med det samme også til at tænke på Blondie :D
    http://www.lady-simone.blogspot.com

Skriv et svar

