Monki Wedge

UPS! Ej kender i det der når man sover for længe? Nej? Nå men det gør jeg altså og idag var en af de dage .. Så tjekker jeg mit skema, fordi jeg havde en fremlæggelse i dag som jeg slavede med hele aftenen i går og så finder jeg ud af at det modul er aflyst .. Så nu blev sov for længe dag, til bliv hjemme dag .. Men det er også godt for så kan jeg komme ned og indvie mit nye træningskort . Jeg er nemlig blevet medlem af Fitness World . Ja i ved . Sådan så jeg kan blive stor og stærk!

Det jeg ville var at vise jer de her wedges fra Monki .. Det undre mig selvfølgelig ikke hvis i har set dem før, men jeg syntes de er fede .. Og billige . Men mest fede .. Okay! De er bare gode ikk!

Adie Shoe – 400 kr. & Donna Shoe – 350 kr.

Sorte wedges bliver jeg altså bare ikke træt af lige for tiden .. Wedges generalt må det nok være .. Og til forår tror jeg lige præcis at disse to kunne gøre sig godt som en basissko i enhver garderobe .. De koster jo nærmest ikke noget?! It’s outrageous!

Really love these wedges from Monki! And what makes them so perfect? They’re cheap, simpel & rockin!

9 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

9 responses to “Monki Wedge

  1. Liv

    Nu synes jeg du er lidt grov, 400kr er altså også penge :) Endda mange penge på SU.

  2. Er helt enig! Jeg bliver heller aldrig træt af sorte wedges, eller faktisk bliver jeg aldrig træt af wedges. Jeg synes det er fantastisk at man kan få et par super lækre wedges til 400 kr, og ikke 1200!

  3. Liv: Jaaa, 400 er penge når man er på SU (trust me i know!) men ikke SÅ mange penge i forhold til andre wedges, eller sko for den sags skyld!

    Katrine Alberte: YOU ARE ABSOLUTELY RIGHT!

  4. Ditte

    Har du fundet vinderen af Forrest & Bob konkurrencen? ;)
    Og lækre wedges btw!!

  5. uh, I like like like.
    de første tror jeg måske ville have det super godt på min fod? men hvad så med det andet par? det er lige før man er tvunget til at tage dem bedste med de priser!

    C

  6. hmm… jeg synes ikke dem jeg så i butikken var sååå fine som på billederne, men du har ret i at wedges til de priser er fantastiske! :D
    OG, så tilføjer jeg lige et tillykke med fødselsdagen til dette indlæg OG et spørgsmål:
    Ved du om det er muligt at ændre måden man kan følge med i kommentarer på? Det er nemlig sådan at når jeg trykker “Notify me of follow-up comments via email” så får jeg en mail hvor jeg skal bekræfte at jeg vil have de e-mails og så kan jeg få dem. Jeg tænkte bare på om man kunne slippe uden om den der bekræftelses-mail. Det er et mikroskopisk “problem”, og hvis ikke det er muligt vil jeg bestemt fortsætte med at kommentere, men det var bare en tanke (:

  7. UPS, sorry for videoen!

  8. Ditte: Jeg har ikke fundet vinderen endnu .. Overskudet ligger i minus denne uge, men i morgen skulle den gerne være i vinkel :)

    Cille: KØB DEM!

    Helene: Hej Helene! Ih de tvil altså glæde mig hvis du ville fortsætte med at kommentere, og videoen skal du ikke undskylde for .. En løsning på dit problem? I don’t have any .. Jeg tror desværre ikke der er noget at gøre!

  9. Så er det jo bare sådan (; Jeg skal i hvert fald nok blive ved med at kommentere!

Skriv et svar

