Happy Birthday!

Haha, eller det er i hvert fald tæt på .. Jeg har nemlig fødselsdag om 2 uger (det er 14 dage, men hvem tæller?!) og der fylder jeg .. WAIT FOR IT! .. ej jeg kan simpelthen ikke sige det .. Det er alt for stramt .. Nå men jeg har fødselsdag, og det er den 27. Januar, hvis nogle skulle være i tvivl . Det havde Mads fra A Question Of opfanget, og derfor landede der en lille pakke til mig fra dem i postkassen .. Hvad var der i den? Joooo . Der var en af de tee’s som A Question Of og 5 Preview har lavet sammen for et stykke tid siden!

Tee – AQuestionOf, Jeans – Cheap Monday & Boots – Shoe Shi Bar

Tee’n er som i nok allerede havde gættet den i serien der hedder “Love” og den er jeg specielt vild med .. Jeg kan godt lide at den minder lidt om en Comme Des Garcons tee, men ikke er det . Samtidigt er der jo hele aspektet med at A Question Of kun laver tees i bæredygtige materialer .. Alt i alt har A Question Of i et langt stykke tid været et mærke jeg har beundret og cravet, og denne gave, som jeg allerede har haft på et par gange har bekræftet mig i at kvaliteten virkelig er så lækker som f.eks. Lotte og Acie siger .. Hvis du er forelsket kan du få denne, og alle de andre tee’s fra AQO lige HER!

It’s my birthday soon, and Mads from the danish brand A Question Of thought that i should have this early gift .. And i am really glad he did, ‘cause this is a shirt i’ve been lusting for a while now, but really haven’t gotten around to buy yet, and it landing at my doorstep was just one of the things saving my month! The tee is from a collection of 3 A Question Of did with 5 Preview, and is called “Love” .. You can fin it HERE!

9 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Klædeskabet, Mikkel, News, trend

9 responses to “Happy Birthday!

  1. Sikke en fin fødselsdagsgave :)

  2. Kæreste Mikkel
    Først og fremmest mange gange tillykke, håber du får en god dag!

    Også til det vigtigste, hold kæft hvor jeg elsker den lille smiley helt oppe i højre hjørne. Den gjorde mig sku glad.

    Må solen skinne på dig

    K

  3. Fed tee!
    Og hvis man nu er en trofast læser og har gjort sin research ordentligt, ved man jo godt hvor gammel du bliver… ;)

  4. Lilja

    hey, jeg har også fødselsdag om (næsten) to uger – d. 25. .. jeg har faktisk ønsket mig ovennævnte tee :D

  5. Graffiti!! :) Du ser godt ud babe. Savner dig sgu! Kan du ikke snart give mig et kald?

  6. Simone: Tak! :)

    Manja: Ja ikk? elsker den helt vildt!

    Kristian: Jeg elsker den også .. Og det er ikke engang noget jeg har haft fingrene med i spillet med . Den er der bare .. Tusinde tak btw!

    Thea: Haha ja ikk? .. Du har ret! Det er nemlig det jeg tænkte .. Folk skal bare lige hoppe hen på min side, og så kan de se det .. Men jeg syntes nu stadig det er lidt hampert .. Så jeg vil ikke blabre det udover blogland :P

    Lilja: Hey Lilja! Er det rigtigt? SJOVT! .. Jeg kan godt forstå det .. Den er så skøn! Jeg krydser fingre for at du får den!

    Katrine: Mail til dig sendt! Savner også dig!

  7. looks great on you!
    I’m a big fan of 5 preview too!
    you have a great blog :)++

  8. fadetoblack: thx .. you have a great blog to .. love it!

Skriv et svar

