SPØRGE/ØNSKERUNDE!

Necklace – 5Preview, Tee & Shirt – H&M

Så syntes jeg at det endnu engang var tid til at lave en spørgerunde, denne gang laver vi den bare lidt mere spændende, og lader jer ønske også hvis der er noget i ønsker jer at se på bloggen, eller fra mit liv! Så det eneste der handler om er at i skal fyre løs .. Happy typing!

Do you have a question or something you wanna see? Then this is the time to do it .. This is the question/wishround! So just fire away .. Happy Typing!

7 kommentarer

Filed under Mikkel

7 responses to “SPØRGE/ØNSKERUNDE!

  1. Maria

    Hvordan og hvornår startede du som model?
    Må vi se din kæreste?(:

  2. Marie BM

    Jeg kunne godt ønske lidt flere DIY projekter, det elsker jeg nemlig :D
    Ellers vil jeg bare sige, at det er en god og spændende blog! Keep up the good work ;)

  3. Helene Vang

    Må vi se din kæreste:)?
    Deler du din passion for mode med nogle fra din gymnasieklasse?

  4. Vivi

    Må vi se billeder af dit ynglings kluns + accessories? Og høre om hvilken slags musik, der tiltrækker dine fashionable ører? Og hvilke film du er vild med? (Evt. om du bliver inspireret til noget blogging derfra).

    Btw. fed blog!

  5. Hvad med nogle lidt mere highstreet ting? Og som de andre… Må vi se din kæreste (:

  6. Sophie

    Må vi se din lejlighed?? :-)

  7. Marie BM

    Uh ja – din lejlighed vil jeg også gerne se :)

Skriv et svar

