McQueen, McQueen, McQueen!

.. Eller faktisk kun to gange McQueen .. Haha, nå ej men det er bare de her to ringe fra Alexander McQueen jeg virkelig savler over lige nu, imens jeg ligger her i sengen og ser tv . Jeg har stået tidligt op på en søndag nemlig for at være frisk og frejdig til klokken 1 hvor jeg skal til photoshoot for I AM som jeg også har skrevet om i indlægget nedenunder .. Jeg glæder mig .. Men det er mere fordi jeg ELSKER at stå foran det forbandede kamera .. Jeg skal selvfølgelig se om jeg kan luske mig nogle billeder til mig, så i kan se lidt hvad det handler om men indtil da må i lige krydse fingre ..

Nåmen nu til ringene .. De lækre skulls har jeg siden jeg så dem første gang lustet så det gjorde helt ondt .. Nu så jeg lige at de var tikket ind på Net-A-Porter’s hjemmeside, og jeg ville derfor lige dele dem med jer .. Jeg er nemlig ikke typen der går med ringe, og jeg havde samtidigt bestemt  mig for at store sorte statementhalskæder, skulle være min nye ting i 2010 . Men hey? De ser da ret godt ud alligevel?

White Skull Ring – ca. 1600 kr. & Red Skull Ring ca. 1600 kr.

De er selvfølgelig fundet på dejlige Net-A-Porter!

While i’m slowly waking op from a hard night of sleep (10 hours!) i am lusting these nice rings from Alexander Mcqueen .. Net-A-Porter always get me, with their nice things though i’ not really a ring-guy .. Other than that i promised myself that the new thing for me in 2010 would be big black statement necklaces, and these don’t fit that category .. I thought i would share them with you anyways since they’re only $320 a pop, and that’s the svarowski-stones included!

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

4 responses to “McQueen, McQueen, McQueen!

  1. Jeg har også kigget på dem – de er super fede. Især den i guld.

  2. Guldringen er superfin! :)
    Pøj pøj med fotoshootet!

  3. Veldig tøffe ringer!

  4. Ditte

    Har kigget på dem.. havde egentligt glemt dem lidt igen.. vidste ikke, at de havde dem på Net-a-Porter.. anyways, den guld hapser jeg lige så! :-)

Skriv et svar

