Det der I AM-photoshoot!

Uha ja .. Jeg hedder Mikkel og jeg er dum .. Så dum at jeg glemmer at tage mit kamera med .. Sådan altså selvom jeg lover jer at tage det med .. Og en mobil har jeg ikke, så jeg kan ikke engang tage billeder med den .. Men shootet var rigtigt fedt! Som jeg vidst også har luftet før så var det promotionbilleder til festen I AM som er en af de fedeste fester der bliver holdt i KBH (efter min mening!) .. Disse billeder var til modeuge-festen de holder den 12. Februar .. Festen er sponsoreret af bla. Elite og Dior, og derfor var stylingen selvfølgelig Dior-tøj .. det indebar mig i super korte shorts og en polo-tee, og bagefter mig i underbukser og en rød hoodie .. Meget sexy, for der var nemlig også to tøser, Amalie og Therese, som begge er rigtigt søde .. de fik også taget nogle ret nøgne billeder, og vi var også alle tre sammen på nogle af dem .. det var fedt, og billederne blev rigtigt svedige! Nå, men jeg skal jo nok vise dem lige så snart jeg kan!

En anden ting var nogle støvler jeg blev forelskede imens jeg var til shootet . Dem havde jeg også på nogle af billederne, og da jeg ytrede mig om hvor fede jeg syntes de var, fik jeg lov til at tage dem med hjem! JA! Er det ikke nice? Jeg er i heaven .. Elsker simpelthen sko (er i i tvivl?) og nå man så får den gratis er det jo endnu bedre .. Så tak til kære Shoe Shi Bar, for et par nice boots!

Ja undskyld for det lidt rystede billede, men Mandslingen er lidt slap i armene, så han kunne ikke holde det store stygge kamera ordentligt stille (eller det betyder bare at det skulle gå lidt stærkt fordi vi er sultne og maden skal laves nu .. af mig!) .. Disse støvler er jeg faktisk lige så glad for som Choo-basserne .. De her er faktisk også bedre at gå i . Choo-basserne gnaver nemlig helt vildt meget .. Desværre! .

Nu vil jeg tulle og lave aftensmad . Og bare hvis i sidder og venter spændt så skal jeg nok offentliggøre vinderen af F&B-konkurrencen snart .. DEN ER I HVERT FALD SLUT!

I was at a photoshoot today, shooting promotionalpictures for a party held under Copenhagen Fashion Week in February .. The party is sponsorered by DIOR, so there was a lot of nice clothes at the shoot . I fell inlove with these boots from Shoe Shi Bar at the shoot, and i got to keep them! I AM SO HAPPY! .. What do you think of them?

10 kommentarer

Filed under Klædeskabet, Mikkel

10 responses to “Det der I AM-photoshoot!

  1. Helene Vang

    Hold fast de er fede, de støvler!
    – Hvor heldig kan man være, sådan at få dem foræret! (:

  2. Kamilla

    Hvor gammel er din kæreste? :)
    Og er det rigtigt du bliver kaldt “the mean gay” på din skole?

  3. Joy

    O to the M to the G! Din stil er virkelig fantastisk!
    Love it!

  4. Helene: Jeg er også bare så glad!

    Kamilla: Min kæreste er lidt ældre end mig .. Omg, det ved jeg altså ikke (og ja det her var et OMG! øjeblik!) Hvem har sagt det? :O

    Joy: Tusinde tak :$

  5. Simone

    Nøj hvor glæder jeg mig til at se billederne – de kan kun være blevet fede! :D
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  6. Glæder mig SÅ meget til at se dine billeder, Mikkel :)

  7. cool boots ;)
    actually i will need some combats soon.

  8. Fede støvler Mikkel!

    Forresten – du “ville se den på”, den fine fra Forrest & Bob… klik klik klik ind :)

  9. Simone: De er SÅ fede :D

    Manja: Hihi, glæder mig til at vise dem frem!

    Divinitus: Oh, these are SO good .. Really really good i tell you!

    Camilla: Det er tjekket ud ;)

  10. Hvorfor denne hjemmeside ikke har andre sprog støtte

Skriv et svar

