UGENS GUF!

Wuuuuhu! Ja er er allerede gået en uge siden  at jeg lavede Ugens Guf sidst, and i don’t get it! En uge allerede, det er jo helt crazy .. Det er samtidigt den første hele uge i 2010 vi har overstået, hvor jeg startede i skole igen, og forbandede verden for at skulle så tidligt op hver dag . Ja helt ærligt, jeg syntes bare ikke at det er fedt! JEG HADER AT STÅ TIDLIGT OP! Me stay in bed – yezzzzz! Nå men som jeg ville sige vil jeg lave Ugens Guf .. Jeg var i byen i går, og derfor ligger jeg med tømmermænd i sengen sammen med mandslingen (kan du stave til just-eat.dk?) og vi skal til at se en film der hedder A Dirty Shame, som jeg glæder mig rigtigt meget til at se! I dag bliver det bare en stille og rolig aften uden alt for meget tingel tangel, for jeg skal op og være frisk til Photoshoot i morgen .. Hvad jeg skal skyde kan jeg fortælle jer om på et tidspunkt! Men denne her sang er min nye yndlingssang! Syntes simpelthen at den er så god! Det er Lady Gaga feat. Beyonce – Telephone ..

Og så er den maske der da btw alt for fed! Helt ærligt .. Kan du stave til DIY? Det tror jeg nok!

HUSK forresten at deltage i konkurrencen om den lækre Forrest & Bob Armdrop Steel tanktop, som slutter i morgen! Find konkurrencen HER!

Well, it’s been a fast week with a lot of things happening, and i was out partying yesterday .. I am so hungover, and i look forward to spending an evening in my bed! Tomorrow i have a photoshoot, but that i an tell you a lot about later! This has been my favourite tune this week, and it’s gonna be it for while to . I love Lady Gaga!

1 kommentar

Filed under ugens guf til din ipod

One response to “UGENS GUF!

  1. Simone

    Lady GaGa kan virkelig finde ud af at lave musik! (: Og ja, kanon fed maske :D
    http://www.lady-simone.blogspot.com

Skriv et svar

