Chattoo?

Efter at SS10-showsene sluttede i Paris gik der et billede rundt på nettet med nogle lækre fake-tattoos fra Chanel, og siden da er det blevet en mere og mere omfattende trend, som mange allerede har taget til sig .. Selv jeg er blevet vildere og vildere med tanken, men en ting jeg ikke er vild med er drager og de andre tribal-tattoos man bliver nødt til at rode sig ud i for effekten .. Nu er der en løsning til alle jer (OG MIG!) derude der gerne vil have en lækker tattoo, men ikke er tribal!

Chanel transfer-tattoo

Nu kan du nemlig fra marts af, droppe forbi Chanel-butikken, og købe dig de lækre tattoos for bare 400 kr. (Hvilket jeg måske syntes er lidt dyrt, men det kan overvejes!)

Did you, as me, love the tattoos flashed all around the blogosphere after the SS10 Chanel fashionshows? Well, if you did, and you didn’t know how to get your hands on them, don’t cry no more! It’s just announced that you’ll be able to get yourself some ink in MArch, in Chanel-stores all around the world. And that’s for he mere price of £49 .. WUHUU!

11 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

11 responses to “Chattoo?

  1. Åh, jeg har godt set dem før – de er altså vildt fede! Men 400 kr for en tatoovering der går væk igen efter en uges tid er måske lidt dyrt. Men ja, det skal da overvejes! :D God weekend.
    xxx.

  2. Mette: Ja de er det skønneste .. Men 400 er jo lidt mange penge .. De trækker dog i mig!

    God Weekend til dig også!

  3. Adorable tats I agree…but fake ones that are more expensive than my real ones??? I feel so un-chic! ;)

  4. hehe, sjov idé meeen jeg vil aldrig bruge 400 kr på sådan en, selvom jeg også var en af dem der elskede dem da billederne kom ud! (:

    http://www.blogalahelene.blogspot.com

  5. Nick

    Altså nu var det ikke lige Chanel der startede “trenden” med fake tattoos.. Mange forretninger som København K og Flying A, har længe haft fake tattoos i diverse motiver (old school sailor, pinup, astrologiske mm) og de koster kun 50 – 70 kr og varer 3-4 dage alt efter hvordan de behandles.. Ville jeg bare lige nævne..

  6. Erin: Hahaha, i get why! But hey .. That’s fashion for you!

    Helene: Jeg er faktisk lidt i tvivl .. Syntes de kunne være utroligt sjove (og fash!) at gå med bare en enkelt bytur, men måske man bare skulle holde sig til dem man kan trække for en tier nede i den lokale kiosk?

    Nick: Det er først efter at Chanel, Gaultier etc. brugte dem til deres SS10-shows at folk sådan rigtigt fik øjnene op for dem .. Det at Flying A og København K har solgt dem i lang tid, er jo ikke ensbetydende med at det har været trendy? Det var jo heller ikke trendy da vi var små fordi du fik dem med i tyggegummierne?

  7. Jeg tror jeg springer helt over i denne omgang, hehe (:

  8. Ja den her vogn hopper jeg nok heller ikke på. Altså jo, måske til fastelavn…

  9. Nick

    altså.. ikke for, at være stædig :) men i undergrunds miljøet har det længe været “trendy” og Dior brugte dem også for et par år siden…

  10. Emilie

    Synes det er så fantastisk!! haha..
    Men som du siger det er en smule dyrt :(
    Mon ikke om man køber dem alligevel.

  11. Chattoo? That made my day :)

Skriv et svar

