Pre-Fall? WHAT?

Er der et eller andet der kokset helt oppe i hovedet på mig eller er jeg bare dum .. Altså . Versace Pre-Fall? PRE-FALL? Det er jo ikke engang tilnærmelsesvis spring endnu, og så sender de en Pre-Fall Lookbook på gaden .. Bum bum, ja det er jo nok meget normalt i modeverdenen, men helt ærligt? Ja jeg syntes sgu det er en tand for tidligt .. At det så er nogle lækre sager der gemmer sig i bogen, det er jo en anden side af sagen .. Farverne er friske, snittene skarpe og SKOENE! De er to die for!

Versace Pre-Fall 2010

Ja, en ting er der i hvert fald at sige om kollektion ,den er frisk! Frisk, ung og lækker . Det er faktisk længe siden jeg har set så ung og lækker en kollektion fra Versace .. Og hvad sker lige for at jeg er forelsket i en kollektion der rent faktisk er så farverig? You go Versace, you just turned me from black-hag to clown-lover!

This is the Pre-Fall lookbook from Versace, and i must say, that i think it’s a tad early for Pre-Fall . I mean, it’s not even spring yet, and i am freezing here like it’s the northpole, and then they go all “let’s forget about summer and do fall already” on us? But hey, the collection is so cool that it kinda arms me a little . Mmhm . And it’s kinda the first time i actually like a collection with a heavy dose of colour, så you go Versace, for turning me from Black-hag to clown-lover!

6 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

6 responses to “Pre-Fall? WHAT?

  1. Nick

    Du skal tænke, at modehusene er en sæson forud i de fleste tilfælde….Så køberne kan nå, at få fyldt lageret osv…

  2. Nick: Ja, det ved jeg da godt ;) .. Men jeg syntes ærlig talt at det er lidt tidligt for Pre-Fall .. SS10 er knap nok kommet i forretningerne .

  3. Simone

    Hvor er det dejligt at se lidt farve, her i de mørke tider (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  4. Åh de blå, de blå støvler…I die! Shoegasm!

  5. Philip: As you know i’m all about the shoes! They’re SO fantastic ..

    Simone: Ja det er nogle friske farver, der bestemt nok skal se godt ud på enhver!

    Lise: Haha, i got a shoegasm to .. Hvorfor kan jeg ikke gå i stillettos? Hva?

Skriv et svar

