H&M Biker Meets H&M Ladaaaaay!

Nogle gange så er i tøser bare ALT for heldige . Altså jeg snakker så heldige at jeg kan blive helt sur på jer .. JA! Jer allesammen . OGSÅ DIG! . Why i’m pissed? Well det er da enkelt . Alle de nye ting der er landet på H&M’s Webshop, selvfølgelig! . Der er nemlig landet en hel bunke lækkert kluns til jer tøser inde hos H&M, og der er IKKE noget jeg kan pull’e off .

Som sagt er der en masse lækre ting, men de her to er nok mine favoritter!

H&M Blonde Biker – 349 kr. & H&M Sort Bouclé 199 kr.

En af grundene til at jeg er SÅ oppe og køre over lige de her to, er at jeg kiggede lidt på dem inde i H&M’s Showroom da det var jeg var derinde for at se H&M’s SS10 kollektion, og der var bikeren virkelig en af mine favoritter . Samtidigt pillede jeg også lidt ved den lækre Bouclé-jakke og jeg må altså indrømme at jeg syntes de begge to var i en ret lækker kvalitet .. Og så til de penge? Arh men helt ærligt!

Yaaaay! H&M’s webshop just got stocked with A LOT of new hot clothes and these two are my favourites . The biker has been on my mind since i saw it the first time in H&M’s Showroom a while back, and the black jacket is kind of a beautiful classic that never goes out of style . I LOVE H&M!

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

5 responses to “H&M Biker Meets H&M Ladaaaaay!

  1. okay jeg må os indrømme,
    piger er heldige HELE TIDEN :)

  2. Marie BM

    Jeg er også het vild med blondejakken.
    Jeg så også en strik jakke i biker model i h&m i dag, det fungerede faktisk også ret godt :)

  3. Benjamin: Haha, jeg er glad for at jeg ikke er alene! BOOOH!

    Marie: En strikjakke i bikermodel ogsÅ? Mhmmm, Gotta love H&M!

  4. Ih hvor er den med blonderne bare fin! Det er virkelig en fed måde at lave rå/fin kombinationen på, synes jeg.
    Det er ikke fair Mikkel, nu bliver jeg jo nødt til at bruge penge på den.

  5. Cathrine

    Haha ;-) Piger er faktisk smaaheldige en gang i mellem! – Specielt naar det kommer til H&M. Den side burde bandlyses for folk med 12 £ tilbage til resten af maaneden, dog sidder jeg nu klistret til skaermen resten af aftenen! Tak ;-)

Skriv et svar

