Topshop Downtown

Det er bare så lækkert når man står overfor en ny sæson, og at der derfor kommer en masse nye kollektioner (Topshop er en af dem, der allerede er kommet med mindst 4 kollektioner og snart kommer med flere) .. Og når nu man snakker om Topshop kan jeg jo lige så godt vise to ting fra deres nyeste “Downtown”-kollektion . Det er nemlig to ret så fine bikerjakker i jersey!

Gold Button Biker – £65 & Jersey Biker – £55

Og der er en helt spciel grund til at jeg lige præcis er vild med dem her . Når jeg ser disse tænker jeg nemlig RICK OWENS! Ja, endelig! Highstreet-versioner af Rick Owens lækre design .. OG så til den pris? Det bliver jo ikke bedre .

Oh og en helt anden ting .. Hvor stramt er det lige at skulle begynde i skole igen? Jeg er SÅ træt .

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Topshop Downtown

  1. hvor er de bare skønne og Rick Owish!

Skriv et svar

