Lace-Ups

Jeg er helt vild med lace-ups lige i øjeblikket .. Måske har det noget med min JC for H&M Sko, der er sådan nogle biker-boots eller også er det jo også bare fordi at de ser utroligt fede ud .. Og nu ved jeg godt at jeg idligere har plapret om Givenchy’s wedges der lige er landet i forretningerne, og som jeg ikke er den eneste der virkelig syntes er fed, men jeg vil nu alligevel vende tilbage til denne lace-up model fra Givenchy . Den er jo aaaaaaalt for fræk! GUFFE GUFFE!

Givenchy Black Leather Lace-Up – $995 & Givenchy Fanta Lace-Up $477

Givenchy er da mere og mere ved at vinde mit hjerte .. Mmhm i love them . NU vil jeg msutte ud og spise noget mad!

Really like this lace-ups from Givenchy, and even though i know i told you i loved the wedges from SS10, these are still my favourites!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Lace-Ups

  1. Når Givenchy laver lace-ups kan det aldrig gå galt. Og ja, de SS-2010 sko var nok de mest fedeste sko vist i hele modeugen i Paris!

  2. åh ja, dem har jeg også savlet over på brownsfasion. de er virkelig fine. jeg har dog fundet et meget godt alternativ fra steve madden

    de koster kun omkring 800 danske kr.

    C

Skriv et svar

