Forrest & Bob Konkurrence – RERUN!

KONKURRENCEN ER SLUT

I kan vel godt huske den konkurrence jeg kørte d. 3. søndag i advent, om de lækre tanktops? Nåmen hvis i var helt pjattede med den grå tank, med store udskæringer i siden, så er i bare helt vildt heldige, for Signe Marie har nemlig ikke svaret på min mail, og derfor vil jeg smide den her på Rerun! Hvis der er sket en eller anden fejl, Signe Marie, så er jeg virkelig ked af det, og så syntes jeg at du skal deltage igen! Anledningen til at jeg rerunner den er at jeg igår rundede de 100 følgere på Bloglovin’ .. Det syntes jeg jo skal fejres, og samtidigt syntes jeg da at det er ærgerligt at denne her skal ligge i mit skab og ikke dit!

Forrest & Bob Armdrop Steel

Hvad du skal gøre er at en kommentar, hvor din Email og dit navn er inkluderet, i kommentarfeltet nedenfor inden SØNDAG D. 10. JANUAR ..

Endnu engang undskyld Signe Marie, men ja som sagt, jeg syntes du skal deltage igen, og så vil jeg da samtidigt sige 1000 tak til de søde mennesker følger på bloglovin! Og hvis du ikke følger på Bloglovin endnu kan du jo gøre det via det lækre ikon ude i siden, sammen med både Google Reader, Feedburner og Twitter!

I had a competition on the blog during christmas with 4 tanktops from Forrest & Bob .. One of them haven’t been claimed and therefore it’s time for a rerun . All you have to do, to enter the competition, is write a comment with your name and email included before the 10th of January. This is also a celebration of the blog turning it’s 100 follower on Bloglovin . You can also follow the blog with Bloglovin, Twitter, Feedburner & Google reader, using the custom links in the sidebar .. Many thanks to you guys who is already following!

128 kommentarer

Filed under Konkurrence

128 responses to “Forrest & Bob Konkurrence – RERUN!

  1. Benedikte Buhl

    Elsker deres tanktops :)

  2. super fed top… :-)

  3. Christine Madsen

    Basistoppe med et tvist er altid en vinder:-)

  4. Liv

    Livdahlknudsen@gmail.com
    Navnet er jo så Liv Dahl Knudsen. :)

  5. Marianne

    ma.noer@jubii.dk
    Navn Marianne Noer
    Kan glæde dig med at jeg er en af dem på bloglovin

  6. Gitte

    Den er så lækker den tanktop – håber den kommer til at hænge i mit skab…!

  7. Jeg var fornuftig i går og valgte en t-shirt på udsalget. Vil dog meget gerne stadig have tanken. Så behøver jeg ikke tænke mere over, om det var rigtigt valgt!

    Louise Hagemann
    louisehagemann@hotmail.com

  8. Lise

    Juhuu, endnu en konkurrence, tillykke med at du rundede de 100.. eller skulle der staa 1000??

  9. Unclaimed?? Their loss ;)

    Erin Wright
    canadieren@gmail.com

  10. Marie

    Den er for lækker!

    Marie
    Scratchmytommy@gmail.com

  11. Katrine

    Ej, den er så lækker den tanktop!

    Jeg hedder Katrine Winsløv, og min mail er katrine_16@hotmail.com

  12. Camilla

    NICE! :-D

    Camilla Boesen Madsen
    camilla.boesen@hotmail.com

  13. Gunvor

    Gunvor bredahl og min mail er Gunvor@live.dk

  14. Lisbeth

    Det er jo faktisk en super sød top, lige hvad jeg mangler i garderoben xD

    Navnet er Lisbeth Vestergård (liss.9@hotmail.com)

  15. Tak for interessant blog, følger den dagligt :)

    Line Fachmann
    linefachmann@gmail.com

  16. cecilie

    Lækker top :) kunne være så fedt at vinde den.

  17. Skøn basis!

    Navn: Simone Voigt
    Mail: simone-voigt@hotmail.com

  18. Malene

    Ejjj, hvor ville jeg da gerne have fingre i denne lækre sag :)

  19. Louise

    Louise Nielsen
    loular@gmail.com
    :-)

  20. Alexandra

    Alexandra Vesterskov :D

  21. Ditte

    Så prøver jeg da på at vinde den igen!! :)

    Ditte
    ditte.jj@gmail.com

  22. Emilie

    Lækker lækker top! Og må jeg tilføje, en fantastisk blog du har her. Jeg følger den dagligt.

  23. Pernille

    Pernille Matzen

    nilledellgren@hotmail.com

    Håber jeg vinder! :D

  24. Åh jeg synes den er så floootttt!

    Caroline Ringsing

    carolineringsing@hotmail.com

  25. Cool, så får man en chance mere for at få denne skønhed til at ligge i ens skab :D
    Og tillykke med de 100 følgere!

    Kh Simone Degen
    denstoredansker@hotmail.com

  26. Lea Lindgren

    Den ville være så flot med min nye bh under!

    lea_lindgren@hotmail.com

  27. Cecilie Thuesen

    Fin top :)
    Cecilie

  28. Mette

    Fantastisk chance, MÅ deltage igen :-)
    krydser fingre endnu en gang.

    Mette Rasmussen, mette_rasmussen@live.dk

  29. Nicolai

    jo tak!!

  30. Lea Lindgren

    Den ville passe perfekt til min nye bh!

    lea_lindgren@hotmail.com

  31. Stina

    la_deesse@hotmail.com .. Vil meget gerne med i lodtrækningen ;)

  32. Helene Vang Ebbehøj
  33. Helena

    Håber jeg er heldig!
    Helena S Truong
    helenastruong@hotmail.com

  34. Emilie

    Og hvem var smart nok til ikke at lægge navn og mail ind.

    Emilie M Mørk
    emaarbjerg@hotmail.com

  35. Krydser fingre – igen! :)

    Anna Funder

    anna-anna-anna-anna@hotmail.com (Ja, den er lang og lavet da jeg var 10)

  36. yay så har stadig en mulighed! kiggede på den i går inde på deres hjemmesiden, og det er næsten svært ikke at added den til kurven.. jeg krydser fingre!
    Emilie Blytmann
    appy@sol.dk

  37. Nanna

    Nanna Watson
    nanna5485@hotmail.com

    -So simple, so beautiful

  38. Ditte N.

    ihj den er altså fin!

    Ditte N.
    Dittenygaard145(a)hotmail.com

    (a)’et må lige gøre det ud for et snabel-a ;)

  39. Cecilie

    Den er så fin, og så er det jo dejligt, at få lov til at prøve igen(:
    Kh Cecilie Brandenborg Rasmussen
    ceciliebrandenborg@gmail.com

  40. Patricia

    Den er bare så fin ! (:

    Patricia Farrokhi

    patriciafarrokhi@hotmail.com

  41. marie

    er det mon min lucky-day? :-)

    Marie Kjær
    marie-kjaer@hotmail.com

  42. Cecilie

    Ihh altså! såå lækker top

    Cecilie
    cecilieforsberg@sol.dk

  43. Katrine Eline

    Katrine Eline

    katrine_s6@hotmail.com

    Krydser fingre ! :)

  44. Amalie

    dejlig konkurrence:)

    -amalie wier

    malle_wier@hotmail.com

  45. Ej hvor er den fed… Den måtte godt komme hjem til mig og bo!

    christina.a.nilsson@hotmail.com

  46. guf den er så lækker ! ;)

    Camilla Pilgaard

    zupermille90@hotmail.com

  47. Sanne

    Den er super lækker!!! ;)

    sanne lindblad

    sannelindblad@hotmail.com

  48. Ditte

    Tror vi ville blive et godt par – mig og toppen.
    Tillykke med de 100!

    dgw@kaospilot.dk

  49. Caroline Modin

    Caroline Modin
    mit_navn_er_anton@msn.com

    :) :) :)

  50. Benedikte Buhl

    Benedikte Buhl
    buhlern@sol.dk

  51. Bettina Jensen

    Den er så fin :o)

  52. Anna

    Uhh, må da prøve igen så!

  53. Nadia Sophia

    nadiaxsophia@gmail.com

    Kan kun elske Forrest & Bob :)

  54. Pernille

    Årh, yes! Jeg følte mig også lidt forbigået da jeg ikke vandt :-)

    Navn: Pernille
    Funnyjohnny@hotmail.com

  55. Jeg krydser krampagtigt alt hvad krydses kan for at jeg er heldig i denne omgang! :)

    Tille
    tillehjort@gmail.com

  56. Christine Holst

    christine Holst

    soundsofrock@hotmail.com

  57. Karoline Maxner

    karoline maxner

    karoline-mm@hotmail.com

  58. Karoline Matboo

    karoline matboo

    westlife_karo@hotmail.com

  59. Åh, den er så flot!!

    Malene Liv Maegaard Gregart
    malene_gregart@hotmail.com

  60. Marie Rosenbeck

    uuuh love it!! ;)

  61. Camille Rosenbeck

    Fik lige tip af søster, så må man jo herind og deltage også ;)

  62. Anna Soeters

    loving it ;)

  63. Tine Raagaard

    Åh, helt sikkert! Den er bare laber som en basistank her til foråret/sommer!

  64. Alberte Hjorth Duus

    åååååååååårh, HVOR DEN ER SMUK!

    Alberte Hjorth Duus
    alberte.duus@yahoo.dk

  65. så prøver vi igen :)
    Amalie
    amalie_ernst@hotmail.com

    too bad du har en kæreste og er til fyre, ellers ville det her da være en ganske god score teknik ;)

  66. Louise Kristensen
  67. Camilla L W

    Camilla Wimmelmann

    camilla_w13@hotmail.com

  68. Simone

    Simone Harsbo Pedersen :)
    simonehp@mail.dk

  69. May

    Elsker den top… I’m have to own it!!

  70. Trine

    I LOVE IT!! ;D

    Trine Østergaard
    trindoe@gmail.com

  71. Yam yam – man kan aldrig få nok wicked basistoppe!
    Cecilie Engberg
    cecilieengberg1@hotmail.com

  72. hov, glemte da at skrive min mail sidste gang

    modeholic@aaui.dk

    jeg krydser fingre for mig selv :-)

    mvh. Mette

  73. Sofie

    Sofie Dalsgaard Jensen – Sofie-dalsgaard@hotmail.com

  74. Ida

    Fordi jeg snart rejser til Asien, hvor alt er så enormt billigt, at jeg er nødt til at gemme plads og derfor kun må tage 1 sæt tøj med! Og denne er perfekt fordi den:
    1. Er så tilpas luftig at jeg ville kunne bruge den over en bikini hver eneste dag!
    2. Er så tilpas dyb i udskæringerne at den på ingen måde vil få svedpletter efter elefantridning og tømmerflådesejlads!
    3. Fordi jeg har brugt alle pengene på en dyr rygsæk!

    GODT NYTÅR!
    Ida Tølløse, ida_rut@hotmail.com

  75. Amalie

    Jeg ville blive utrolig glad for denne svedige kreation.
    . A:malie.

    amalie_bn@hotmail.com

  76. Mynte

    Jeg hedder Mynte!

  77. Rikke Køster

    Overdrevet fed top – I love it !

  78. Anna Amarona

    YES PLEASE!

    Ih, den er bare for fin. Perfekt med en sort paillet-bh indenunder til en tur i byen… og så en vaaarm pels udenpå, naturlich!

  79. Lilja

    hvis jeg vinder, kontakter jeg dig helt sikkert ;)

    mail: frkbabe@gmail.com
    Lilja L.

  80. Hannah

    Fantastisk, lige siden jeg faldt over FORREST & BOB har jeg været fuldstændig forelsket i deres tøj!
    Håber jeg vinder (;

    mail: hannah@thefords.net
    Hannah Kim

  81. Tine

    HAPS! Den er lækker..

    /Tine Karlshøj
    tine-vine@hotmail.com

  82. ÅÅÅÅH give me give me give me – elsker denne her model – den er intet mindre end FANTASTISK.
    Jeg ved bare, jeg ville få brugt den meget (og også vise den på min blog jo ;))

    Og tak for fed blog Mikkel ;)

    Alt i alt: ÅÅÅÅÅH FANTASTISK

    trine@presenting.dk

  83. Nana

    OMG! I LOOOOVE IT!
    Den vil bare fuldende min garderobe… <3

    Pls! Me like – Me love – me must have!

    Btw; Tak, for en dejlig blog! Keep going.. :)

    /Nana

    nana.nma@ofir.dk

  84. Caroline Christensen

    Hejsa
    min mail er buddha_c@hotmail.com,
    håber sådan jeg vinder!! :D

  85. Ditte

    Well, så prøver jeg igen.. og nu er det lige gået op for mig, at jeg IKKE er en af dem på din Bloglovin’ .. det kommer jeg om 2 sek ;-)
    Ditte Celina, dits@live.dk

  86. Sofie Z Bugtrup

    Sofie Zetner Bugtrup

    sofie_bugtrup@hotmail.com :)

  87. Det er jo en Lotte top ;)

    info@charlotted.dk

    Lotte

  88. Camilla

    Ja sådan en tank-top kan man ikke andet end at ønske sig :)

    Camilla Foged

    cfoged@hotmail.com

  89. Fin fin fin – må den blive min ;)

    Lene Simonsen
    Lene@simonsen.info eller recordtheday@hotmail.com

  90. Anne-Sofie

    Den er så lækker, den er!

    Anne-Sofie Kraglund
    asofiehk@gmail.com

  91. Caroline Borge

    Hejsa

    Caroline Borge
    caroline_borge@hotmail.com

  92. Kan man mon nå det endnu? :) Hvis man kan, så smider jeg fluks et lod i kurven!

  93. Mailen er selvfølgelig sofiesblog@gmail.com – beklager! ;)

  94. Anna Sparsoe

    Ih, er det for sent nu? Krydser fingre!

  95. Zvezdana Sørensen

    Stiftede bekendskab med Forrest and Bob via en kollega. Hun har mange af jeres ting… really to die for… :) Arbejder så meget på, at få mærket i butikken. Hvis ikke, så må tank’en jo meget blive venner med resten af min garderobe :)

Skriv et svar

