Ugens Personlige & Svar på Kend Din Læser ..

Ja så er det endnu engang tid til ugens personlige .. Der er dog ikke så meget at fortælle om, for der har været stille og roligt på den her front . Jeg har nydt de sidste dage ferien med praktisk tal at lave ingenting . Dvs. at jeg enten har tullet rundt i byen og kigget på forretninger, været i byen eller ligge i min seng og fyldt mig med alt mellem himmel og jord . Jeps, jeg tror nemlig at jeg for første gang nogle sinde har ædt som et svin hele min ferie .. Derfor må jeg også tage en pause nu . Altså en lille en . Ikke mere grovæderi og ikke mere andet . Man skal jo holde sig slank .

Samtidigt har jeg her for nyligt bestemt mig for at jeg altså vil starte i et træningscenter .. Sådan et rigtigt et, medrigtige mennesker . For det første fordi jeg gerne vil i bedre form og for det andet fordi jeg tror det kunne være sjovt! Hmm . Men nu må vi jo se hvordan det går . Sidst jeg var medlem i et træningscenter, havde jeg vist ikke det mest brugte træningskort ..

Tank – Cheap Monday, Jeans – Mango & Boots – Jimmy Choo for H&M

Og så var det jo noget med at der var det her indlæg hvor jeg gerne ville lære mine læsere at kende, og det må man jo så sandelig sige at jeg gjorde .. Der var i hvert fald 22 mennesker der valgte at skrive om sig selv, og jeg må godt nok sige i er en andet blandet flok!  En ting har i dog tilfældes, i er nogle spændende mennesker .. Kort sagt vil jeg sige at jeg er så glad for at i gad at deltage og jeg har tjekket alle jeres blogs ud; jer der har en i hvert fald, og det er noget godt i har gang i! Jeg vil opfordre alle til at kigge på dem, via det her link!

Langt sagt så:

Anna: Nordsjælland er et skønt sted! Der er masser af natur, men jeg kender godt det der med en stærk trang til at komme ind til byen engang imellem .. Samtidigt må man da sige at det der seksten og et halvt er ret sjovt . Men hey! Nogle gange har man bare brug for et ekstra halvt år! Right?

Simone: Simone, simone, simone, du er nok min mest aktive læser her på bloggen, og det syntes jeg da lidt fortjener et lille klap på skulderen, så klap på skulderen til dig. Jeg syntes det er frisk at du arbejder som reklamebud . Jeg har aldrig selv været det, men jeg syntes det er fedt at du vil gøre alt for at tjene til lidt tøj ;) Thumbs up til dig!

Siri: Tusinde tak for de søde ord btw. Jeg syntes det er frisk af dig at flytte så langt væk .. Har selv været der og det er altså lidt hårdt i starten! Jeg elsker faktisk Ørestad, fordi jeg bare kan komme der når jeg skal være der, og gå igen når jeg ikke skal være der mere .. Er ret ligeglad med de mennesker jeg ikke kender, ligesom jeg regner med de er ligeglad med mig! Dog kan jeg godt se at du kan have syntes at det var et nederen sted!

Benjamin: Haha, du er nok det sødeste menneske .. Jeg har altid været for tyk i folkeren og det var heller ikke det sjoveste i verdenen, så kan godt føle lidt med dig! Udover det, så syntes jeg også at små hæle på stiletter er for nederen .. Alt under 12 cm fungere ikke!

Helene: Kan godt forstå at staden trækker i dig .. Jeg var selv et menneske der boede på landet for et år siden, men nu er jeg i KBH, oh jeg forlader aldrig byen igen! :P Og tusinde tak for de søde ord!

Tille: Mmmhm, jeg misunder dig for at bo på Østerbro, det er et skønt sted . Katrine og jeg var begge til eventet, Katrine nok mest fordi jeg slæbte hende med! Jeg håber virkelig at du havde en fantastisk tur til Thailand, det har i hvert fald set fantastisk ud og jeg ville i hvert fald ønske at det var mig . Jeg er glad for at du finder inspiration her og at du har tænkt dig at vende tilbage!

Mht. showroomsne har jeg faktisk selv kontaktet de fleste .. Lidt gåpåmod skal man vel have :)

Prudence: Uha, jeg ELSKER Wood Wood .. og kan godt følge dig med det med blogging og mainstream . det er ret populært lige for tiden!

Marie BM: Det glæder mig at hører at du kommer herindaf, men jeg syntes lige du skal forberede dit dankort på en mindre krisen, for det var mit ikke, og nu er det lidt ked af det!

Lisbeth: Man er aldrig for høj til at gå i 12 cm høje hæle! Jo højre jo bedre, og det at være model er altså ikke altid så sjovt som mange tror .. Udover det så er du en køn pige! Det skal du bare vide!

Camilla: Jeg stopper tit forbi din blog skal du bare vide :) Og det med at bo i en bondeby hvor mode ikke er så udbredt skal du ikke være ked af . Så længe du har din personlige stil og virkelig bare går i det tøj du kan lide, så er jeg sikker på du nok skal have det sjovt! Og det med dine venner ikke forstår det .. Ja så må du jo åbne deres øjne for fænomenet ;) Det er jo en fantastisk verden at leve i!

Ditte: Da jeg flyttede hjemmefra var møbler heller ikke det vigtigste i verdenen, and girl’s gotta love her shoes .. Derfor har du hermed min tilladelse til at købe alle de sko du kan! Skønt at du arbejder frivilligt, dem kunne vi godt bruge flere af, og jeg håber da at du læser med i fremtiden også!

Silje K: Hey Silje, Lidt er også godt ;)

Christoffer: Jaaaaa! Roskilde er sådan en hyggelig by! Hvor er det bare fantastisk at høre fra en dreng der er så dedikeret til mode . Dem mangler vi flere af! Og så håber jeg da at det er Marlboro Lights du ryger . A real fashionista wouldn’t smoke anything else! Og lad os da btw håbe at vi mødes til dit modeshow en dag ;)

Kimberley: Klassekammeraterne er det vigtigste i folkeskolen, det er dem der ender med at redde din dag! Og hvor er det da bare super svedigt at du er igang med en bog! Altså helt ærligt .. Det må jeg give dig . Den glæder jeg mig til at læse en dag ..

Line: Line, du er nok min yngste læser .. fedt at have dig om bord! Jeg har selv gået i klasse med de der piger med alt for mørk foundation, og det er da altid sjovt at man kan more sig over dem .. Blov ved med at provokere med dit tøj .. That’s what i did!

Signe Marie: Signe, der er godtnok gang i dig . Stort studie og det hele .. Mhmm jeg ville elske at smutte til Bali! Kan du pakke mig ned i kufferten?! Tusinde tak for de søde ord!

Sofie: Du er godtnok en travl pige . 10 blogs, sport 3 gange om ugen og så kun 16 år gammel? Der er godtnok gang i dig . Du bliver en produktiv pige når du bliver større .. Og så tusinde tak for de søde ord .

Ditte: 24 år er slet ikke så slemt, men jeg tror også sagtens jeg ville kunne holde ud at blive 18 hvert år det næste lange stykke tid .. (Fylder snart 19, GYS!) .. Jeg kan kun være enig med dig i at danskerne har den bedste taste fremfor mange andre .. Bliv ved med det du gør med bloggen, den er skøn, og tusinde tak for de søde ord!

Kim: Uha, Lolland, ja dernede er jeg jo også fra .. Det er da meget hyggeligt, men jeg kunne ikke lige holde det ud i længden! Jeg er heller ikke helt pjattet med bøger, men man skal jo engang imellem. Elsker at du er blevet tvunget til at læse blogs! Det er da toppen af poppen og jeg er glad for at du kan lide det .

Kristian: Hey du! Tusinde tak for de søde ord . Er meget smigret . Jeg arbejder rigtigt meget på at få smidt flere ugens ind på, men jeg syntes det er rigtigt svært . Skal dog forsøge noget mere ihærdigt!

Så fik jeg svaret på jer allesammen! Endnu engang tusinde tak fordi i gav jer tid til at skrive herinde!

This is basically a lot of bable .. Nothing interresting at all, and it would take me like forever to translate! Sry!

10 kommentarer

Filed under Mikkel

10 responses to “Ugens Personlige & Svar på Kend Din Læser ..

  1. hvor er det skønt at du svarer os allesammen og tager dig tid til at læse om os.
    forresten er det jo super skønt med de personlige indlæg ! ;)

  2. Sofie

    Hej Mikkel :)
    Jeg synes det er virkelig sødt af dig at svare på alle indlæggene.. Jeg har set flere bloggere der har opfordret til at skrive om sig selv, og så bliver der ikke lige gjort mere ved det..

    Thumps up til dig :)

    – Sofie

  3. Hmmm træningscenter siger du, hvis du ikke er klar over det, så har Fitness dk åbent hus på lørdag d. 9. jan, hvor man sparer 5 kr. pr. kilo man vejer, på første måneds betaling, og det er altså kun hvis man tilmelder sig lige netop den dag :)

  4. Elsker buksa du har på deg!

  5. Så fina bilder :D

  6. Lise

    Super fedt at du angagerer (er det saadan man staver det?!) dig i dine laesere.. Er lige nu i skoenne İstanbul, derfor ingen oe’er osv.. Blogsne er min danske connection dissa dage og isaer din blog er en sikker vinder paa min hitliste :) Det lader til du nyder livet, det goer jeg ihvertfald, lige indtil jeg vender tilbage til Herning igen! (thank god İ was not born in that city!! studerer der bare..)
    Keep up the good work, det er et lyspunkt i hverdagen!!
    Tak Mikkel for din blog :)

  7. Simone

    Hvor er det fedt at du svare os alle sammen – det kunne andre godt lære lidt af…men wow hvor må det have taget lang tid (:
    Men du må også have et skulderklap, for at lave en blog der er SÅ sej og inspirerende :D
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  8. kimberly b .

    Hej Mikkel !
    Super fedt at du svarer alle !
    Ja jeg må da lige give dig ret mine klassekammarater er for dejlige og de redder min dag sååå tit ! Og vi har du super kammarat skab !
    – begynder også på et nyt projekt i slutningen af januar måned hvor jeg vil poste et kapitel hver måned ! Så du er jo velkommen til at læse med ! :D
    – kimberly B en fast læser !

  9. Hey Allesammen!

    Selvfølgelig skal i have svar! Det er jo jer? Mine kære læsere! <3

  10. Neej, hvor jeg synes det er fedt at du tager dig tid til sådan noget her (:

Skriv et svar

