Experimentarium WebTV

Jeps, som i nok har opfanget i et indlæg for et stykke tid siden, så blev jeg jo interviewet af Kristoffer fra Experimentarium WebTV, kort før jul .. Indslaget handlede om mænd og mode, og hvorfor det var blevet mere acceptabelt for mænd at gå op i mode nu, end det har været før . Det er der kommet et lille klip ud af, som jeg da syntes i skulle svinge forbi og tjekke ud .. Jeg havde det nemlig utroligt sjovt i mens jeg lavede det!

Udover det vil jeg da lige reklamere lidt for Experimentarium WebTV som er et ok nyt tiltag fra Experimentarium .. Her kommer der engang i mellem klips som Mette, Maddy og Kristoffer står bag, og det er altså både nogle sjove og ret gode klip!

Klippet finder i HER!

This is an interview i made with a Danish website, about men and fashion!

Skriv en kommentar

Filed under Mikkel

Skriv et svar

