Natalia Brilli

Jeg sidder og arbejder på bladet, som stille og roligt skrider frem . Jeg håber dog ikke jeres forventninger er for høje . Det er jo første gang jeg roder mig ud i sådan noget . Derfor kan jeg ikke love at det bliver den vildt store oplevelse, men det er da meget sjovt .

Natalia Brilli Sunglasses Pouch – 160 euro

I forbindelse med at jeg surfer rundt tjekker jeg en masse webshops ud, og jeg faldt bla. over den her lækre solbrille-pouch af Natalia Brillie . Jeg syntes simpelthen at den er så sød .. Nu er jeg en af de typer der har solbriller siddende i ansigtet så længe jeg kan slippe afsted med det, så måske jeg burde anskaffe mig sådan en her? Den er at finde på Paris Texas’s webshop, lige HER!

I am working on an online magazine i’ve been planning on doing for ages now .. While researching it i came across this awesome bag by Natalia Brilli . It’s an pouch for your sunglasses, and being one of those types wearing sunglasses as long as i can get away with it, i’m really considering getting this! I mena, how cute is it?! Find it through the link .

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Natalia Brilli

  1. Haha she also has bags for contact lenses etc!

Skriv et svar

