Missing

Jeg er vist begyndt at se lidt hærget ud .. Den scrub jeg fik i julegave virker heller ikke mod træthed i fjæset, men derimod er den rigtigt god mod blemishes (ja undskyld men jeg kan ikke huske navnet på på dansk!) .. Nå men det jeg egentligt ville frem til hvad at jeg har glemt at vise jer et par billeder .. De er fra det samme shoot med det høje hår (Ja, jeg ligner en fra cartooons!) men de er uden højt hår .. Jeg er selv ok glad for dem, og i skulle se dem syntes jeg . Det har intet med mangel på inspiration og gøre . nej nej . Og tømmermænd skal man heller ikke tænke på (Jeg blev utrowligt fuld igåw!) .

Nå men her er de!

Det jeg nok er vildest med er det øverste .. And i really really like my hair on this one! Altså hallo, det sidder jo ALT for godt .. hvem der ikke havde en stylist til disposition hver dag . Nu ligger jeg mig og venter på Just-Eat . Det er søndag . Så må man godt . Ikke?

I forgot to show you these pictures from the photoshoot with the big hair .. The top one is my all time favourit . Now i’ll kick back and wait for some pizza!

13 kommentarer

Filed under Mikkel

13 responses to “Missing

  1. Herregud for en kjekk mann du er! Jeg elsker stilen din og blir skikkelig inspirert av deg.
    Har nettopp lagt deg til på bloglovin og kommer til å følge bloggen din viderde!

  2. Hvor er de flotte, Mikkel! :)

  3. Tina

    De er VILDT flotte Mikkel, du er simpelthen smuk..

    Rigtig godt nytår fra Dixie-Tina

  4. Lisen: 1000 tak for de søde ord, og addet på bloglovin . Jeg holder øje med din blog også!

    Patrik: Tak!

    Manja: Tak, søde Manja!

    Tina: Hihi, hvor er du sød! Og godt nytår til dig også .

    Simone: Tak!

  5. kristian

    hvad skulle du reklamere for?

  6. Kristian: Lige præcis det her shoot var bare testere :)

  7. LÆKKER type ;)!
    jeg har savnet din blog, jeg tror det er gået hen og blevet en addiction mikkel – no good!

    vi ses i morgen, ikke :D?

  8. Super flotte billeder :-D

  9. Kan godt forstå du bedst kan lide nr. 1. Ikke at det andet ikke er godt, men du er virkelig flot på det første! Jeg synes der er noget super rå attitue over det, blandet med en afslappethed, som jeg rigtig godt kan lide..

    Jose

  10. p.s du kom lige med på bloggen.. : )

Skriv et svar

