Bangles

Mmhm .. Der er altså bare et eller andet lækkert ved søndag aften .. Men får en hel masse god fra hånde . Udover det må man jo godt spise pizza om søndagen, hvis man har tømmerbasser og det her jeg .. Så jeg sidder her og hælder pizza og cola lige ned i løgnhalsen . Lov at i ikke siger noget til min booker .

Det jeg ville vise jer er de her lækre smykker fra Anna Sheffield . Jeg fandt dem på OAK’s webshop helt tilfældigt, og jeg syntes de er skønne .

Anna Sheffield armbånd – 228$ & Anna Sheffield ørestikker – 52$

I’m sitting all alone at home, eating pizza and drinking coke .. It’s really cozy . Just found these accesories by Anna Sheffield, and i really love them .. You can find them through OAK’s webshop, through the link!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “Bangles

  1. Hvad sker der for at du var på Prutten i går – og jeg ikke så dig?!?!?!?!?!
    Har ikke dit nummer på min nye mobil, ville ellers have hørt om du ville med :) Send mig en sms asap!

  2. Katrine: I DON’T HAVE A PHONE! :/ .. Men er altid at finde på mail .

  3. Simone

    Det er virkelig nogle fede smykker :D
    http://www.lady-simone.blogspot.com

Skriv et svar

