UGENS GUF!

Mmmhm så er det tid til Ugens Guf igen .. Jeg er ikke så god til det der med musik lige for tiden, men nytåret er jo altid noget der får folk til at tænke . I hvert fald mig . Og noget af det jeg tænkte tilbage på var at min far han døde . Han døde nemlig i slutningen af året .. Ja faktisk samme dag som jeg skød shoot med Hedi Slimane . Derfor var det også meget underligt for mig at jeg imens jeg havde siddet og ventet på at det blev min tur, i virkeligheden burde have sagt farvel til min far .

Denne sang har intet med fashion, shoes eller andet mode at gøre . Den har det ene formål at minde mig om min far . For jeg savner ham og elsker ham!

Jeg holder virkelig af den her sang, og bandet generelt . Slet ikke min årgang og slet ikke min tid, men de er godtnok gode!

Undskyld for sentimentaliteten, men jeg syntes bare det var meget rart at dele med jer! Btw vil jeg sætte mig og svare mails, og andet godt i morgen!

This a danish song, which reminds me about my father i lost earlier this year .

7 kommentarer

Filed under ugens guf til din ipod

7 responses to “UGENS GUF!

  1. Simone

    Det er rart at du skriver det – det gør bloggen mere personlig og rigtig god sang (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  2. Er ked af at høre om din far. Men dejlig sang!

  3. Det gør mig ondt, Mikkel. Håber du er ok.

  4. Enig! Sangen er dejlig . Og tak for støtten!

  5. Det er jeg ked af at høre Mikkel

  6. SG

    Nu er det et stykke tid siden du har skrevet det her indlæg, men tak fordi du viser livet går videre. Har mistet min far for lidt over 1 måned siden og alting syntes håbløst.

  7. er glad for at du kan bruge det SG! Og utroligt forundret over at du er nået så langt tilbage i arkiverne :P

Skriv et svar

