100 to celebrate 300!

Jeg ligger stadig med tømmermænd fra nytårsaften, og jeg leger samtidigt med bladet jeg har lovet jer . Det er ikke det nemmeste at få til at spille når overspringshandlinger og andet godt kommer i vejen hele tiden . Udover det har jeg den dårligste samvittighed pga en ond opvask, og min voksende dovenskab . Jeg kæmper samtidigt med en lyst til at tage ud og male byen rød, men det ved jeg ikke just om bliver til noget .

En af de ting overspringshandlingerne medførte var en ny forelskelse . Nemlig forelskelsen i denne jakke fra Won Hundred . Den hedder Pale, men det er den overhovedet ikke . Den er sort . Den er jo det mest perfekte i hele verdenen . Det flotte a-snit gør den sådan lidt Luna-agtig uden at det bliver for meget ..

Pale Coat – Won Hundred – 1200 kr

Der er et eller andet med oversize-jakker og mig, og den her er nok eksemplet på den perfekte jakke i mit hovede . Samtidigt ser den utroligt varmt ud hvilket er godt lige nu ikk’? Altså det er jo freeeeeeezing out theres!

Oh and btw. det der med 300, det er fordi at det her er indlæg nummer 301 . Så vi rundede de 300! WUHU!

I am INLOVE with this coat from Won Hundred it is simply perfect!

Skriv en kommentar

Filed under Ikke kategoriseret

Skriv et svar

