Nytår pt.2

Så er jeg faktisk halvvejs ude af døren, og har sko og det hele på . ER SÅ STRESSET .. Men jeg lovede jer jo et nytårsoutfit, og det får i her . Jeg har aldrig været typen der dresser mig vildt op i det stiveste pus . NEJ! Jeg vil sgu hellere have det sjovt, og så længe jeg syntes jeg ser godt ud, så må det være det . Mit outfit er sådan her!

H&M DIY Shredded Tee, Cheap Monday Jeans, Jimmy Choo for H&M Støvler og Armbånd

Og så vil jeg gerne takke alle jer der følger med og har læst med i løbet af året .. Uden jer, ingen mig og ingen blog . Jeg glæder mig til at blogges ved i 2010 .

GODT NYTÅR ALLESAMMEN .

– Mikkel

10 kommentarer

Filed under Mikkel

10 responses to “Nytår pt.2

  1. kristian

    hvor er den fed den der t shirt! jeg har godt set noget der ligner på en eller anden web shop. hvordan har du lavet den?

  2. Chris.tina.

    Hvor ser det fedt ud det du har på øjnene! :D

  3. hvor ser du GODT ud :) håber du havde en super aften i går!

  4. Lilja

    godt nytår!

    hvordan har du lavet “masken” rundt om øjnene? :)

  5. Amalie

    Rigtig fed bluse.
    hvordan har du lavet den ?

  6. Allesammen: Tusinde tak for komplimenterne . Det var en vild aften! Til jer der vil vide hvordan man laver en så kan i finde et tutorial her: http://childhoodflames.blogspot.com/2008/10/do-it-yourself-shredded-tee.html

    Jeg har eksperimenteret med det og der er mange forskellige måder at gøre det på ..

    Øjenmasken vil jeg se om jeg kan lave et tutorial på, men i bund og grund har jeg bare brugt glimmer fra Panduro, Sort paintpot fra MAC og så vatpinde og hårspray til at få glimmeret til at sidde fast hele aftenen :)

  7. Soooo loving the t-shirt! And your blogs name :D

Skriv et svar

