Godt Nytår pt.1

Jeg leger lige nu . Leger med noget til jer . Noget der tager lang tid og som jeg nok må indse ikke bliver færdigt idag, hvis jeg skal nå de ting jeg skal nå . Dog vil jeg flashe for jer hvad det er . Sådan så i kan glæde jer . For jeg regner med at blive færdig med et i morgen, og så må i godt læse det!

Jaa, jeg har leget lidt med tanken i et stykke tid, og så syntes jeg at nytåret var en god anledning til faktisk at tage sig sammen og lave det .. Det i ser er nemlig forsiden på et lille onlinemagasin jeg har tænkt mig at lave en gang imellem . Det er meget tidskrævende har jeg fundet ud af, så jeg vil slet ikke love hvor tit det udkommer . Men det kommer når jeg har fået bikset et nyt sammen .. Den første udgave kommer til at handle om hvad jeg allerbedst kunne lide i 2009 . Så kan i jo forvente hvad i vil, alt jeg håber er bare at i vil syntes det er spændende!

Senere får i aftenens outfit . Det er jo spændende hvad jeg ender at tage på . Jeg har ikke helt bestemt mig endnu!

3 kommentarer

Filed under Boohyouwhore Mag

3 responses to “Godt Nytår pt.1

  1. Simone

    Det er en rigtig god idé…glæder mig rigtig meget til at læse det (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  2. Liv

    Det var da en god idé, glæder mig til at læse det og til at se dit nytårs outfit.

  3. Hvor er det spændende, Mikkel! Thumbs up! Og godt nytår :)

    //Manja
    http://manjalytz.blogspot.com

Skriv et svar

