Some Choo For Me .

Jimmy Choo stormen er for længst ovre og jeg var desværre ikke en af de personer der stormede ned i forretningen for at købe noget da det var det ramte gaden . Dog havde jeg mine forelskelser, som jeg indtil i dag ikke rigtigt regnede med skulle opfyldes . Jeg er nemlig en af de nærige mennesker der syntes at 1300 kr. for et par støvler var lidt for meget (okay, måske ikke . Men jeg kunne ikke retfærdiggøre det!) derfor lå jeg også herhjemme og græd og græd og græd (seriously!), hvilket mandslingen ikke syntes var sjovt . Nå men jeg kom mig faktisk over min forelskelse ret hurtigt og indså at det skulle altså bare ikke være mig og Jimmy .

I dag var jeg så inde og shoppe, og af en eller anden mærkelig grund blev jeg ført til alteret . Altså hylderne med Jimmy Choo . Og der stod de . De dejlige biker boots . I en 44 . Støvlerne talte til mig og fortalte mig at jeg SKULLE købe dem . Heldigvis havde jeg et gavekort til H&M på 600 kr. i lommen, og jeg kæmpede mig vej til kassen . Yes, i did it – jeg fik et par nye kærester!

Jimmy Choo for H&M Biker Boots – 1300 ,-

Så nu slipper i for at hører mere på mig omkring disse . Nu har jeg dem endelig! Mmhm . Er det okay at sove med dem på? Jeg vil i hvert fald ikke have dem af igen ..

I’ve been lusting these boots for sucj a long time now, and today while shopping i found them standing at the alter (the shelves with Jimmy Choo for H&M) in my size) . I had a gift certificate and i just couln’dt control myself anymore . So now there’s to more lovers for my BF to compete with .. Wonder who wins! (The Choo’s of course!)

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Klædeskabet, Mikkel, News, trend

5 responses to “Some Choo For Me .

  1. tillykke med dem! de er super rå!

  2. Miss Maren

    De er MEGA fede!!!! Congrats herfra også!

  3. Pernille

    Godt du gjorde det, de er super fede! :D

  4. Marie: TAK! Er dimpelthen ogå ALT for glad for dem!

    Maren: Ja er de ikk’? INLOVE!

    Pernille: Fortryder ikke en pind heller . Der er så SKØNNE!

  5. de her støvler fungerer som en milepæl i mit liv. de er SÅ flotte mikkel – de har gjort, at jeg første gang har ønsket jeg var en mand, bare så jeg kunne eje disse basser!

    C

Skriv et svar

