Photoshoooooot!

Jeg har jo lavet et par stykker på det sidste, og jeg har vist to af dem . I går fik jeg fingrene i det tredje fordi den dejlige Gyrithe, som også var fotograf på shootet, sendte dem til mig . Og endnu en gang er jeg jo helt oppe i det røde felt . Stylingen er lidt højhåret og der er lige en kant for meget make-up måske, men det syntes jeg slet ikke gør noget , for resultatet er blevet for skønt . Jeg vil lade billederne tale for sig selv, så er er de .

Alt tøjet er Hans Christian Madsen

Som sagt lader jeg billederne tale for sig selv . Hvad syntes i?

This is some pictures from a photoshoot i did a while back . What do you think?

10 kommentarer

Filed under Mikkel

10 responses to “Photoshoooooot!

  1. Simone

    Wow hvor er de gode! Du ser kanon godt ud på dem (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  2. Aprikots

    Du er rigtig flot! :-)

  3. Natalja

    Hold kæft hvor er de flotte. Dem skal du være stolte af! Måske en anelse for meget make-up, men wow, ærlig talt wow Mikkel

  4. Jeg er helt vild med det artistiske på det første billede…det er virkelig et cool shot! Du ser fab ud.

  5. Signe Lucie

    Trods den voldsomme make-up , er intensiteten i dine øje rammende ! Det er virkelig nogle flotte billeder (:

  6. Whuahw… de er super gode Mikkel! Er i sær også vild med det første… næjs! Og rigtig godt nytår btw :)

  7. Hvor er de flotte, Mikkel! Er helt vild med de to close-up :)

  8. Tusinde tak allesammen! Er glad for i kan lide dem ..

  9. Lea

    Disse bukser skal man kæreste have…

    Du er en meget smuk mand

Skriv et svar

