ASOS Bags

Det er egentligt sjældent at jeg sådan stopper forbi ASOS, men en gang i mellem sker det . I dag var en af de dage, og i min søgen på spændende ting (hvilket btw kan tage lang tid. ALT for lang tid!) faldt jeg over disse tasker . Jeg syntes selv de er ret søde, og nu er tasker jo også lidt noget jeg virkeligt kan have svært ved at lade være, så det er måske lidt farligt for mig . Jeg har, ifølge mandslingen, jo allerede 4 der ligner hinanden på en prik, og derfor er det altså dumt at købe flere . Den midterste er bare så fin!

From the top ASOS Leather Tassel – ca. 600 kr, ASOS Coloured Washed Leather – ca 700 kr. & ASOS Leather Tuck Lock – Ca 600 kr.

Wouldn’t mind bringing one of those home with me! .. Nu vil jeg smutte ud af sengen . Klokken er jo mange for søren!

I really like these bags from ASOS . It’s a really seldom thing for me to hit the ASOS-webshop, but today i did, and i don’t regret it . I especially like the one in the middle . Mhmm .. Find them through the links!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “ASOS Bags

Skriv et svar

