Topshop Collaborations

Topshop er jo en af de kæder der er rigtigt gode til at samarbejde med desginere . Kollektionerne der kommer ud af det er oftest super gode, og bliver revet væk . Allerede nu er der landet forsmage på 3 kollektioner af Topshop-collaborations på nettet, og det ser ikke dårligt ud . De 3 designere der har samarbejdet med Topshop er Ashish, Ann Sofie Back og Jonathan Saunders .. Kollektionerne er vidt forskellige, men har hver deres fortolkning af de største trends denne sæson . Samtidigt bære kollektionerne præg af at elske det dekostruerede .

Jacket – Ashish for Topshop, Dress – Ann Sofie Back for Topshop, Maxidress – Jonathan Saunders for Topshop

Og jeg må da indrømme at der er flere ting i de forskellige kollektioner jeg godt kunne tænke mig . samtidigt kan jeg heller ikke love at jeg ikke kommer til at snige noget af det ned i indkøbskurven . Det lægger ingen da mærke til? Vel?

Maxi-Kjole ideen har jeg ikke helt forstået endnu .. Altså jeg syntes virkeligt ikke at det ser pænt ud . Men den her er der et eller andet over .. Det hullede og dekonstruerede er jeg HELT vild med, og nitterne . YAY! Fede kollektioner . du kan se mere af dem HER!

Just found these three collaborations with Topshop, and i must say: They are awesome! There are several things i would really like, so maybe i’ll break the rule once or twice . See more of the collections through the link!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Topshop Collaborations

  1. havde heller ikke helt fanget det med de lange kjoler, men nu er det begyndt at virke for mig – eller i det mindste i mit hovede, så nu må jeg snart ud og se, hvordan det fungerer i virkeligheden (:

    http://www.blogalahelene.blogspot.com

Skriv et svar

