Surface2Air Limited Edition!

Uha uha uha uha .. I simply love limited editions . Der er jo ikke noget bedre vel? Altså det at vide at det man har købt er noget der er lavet i et begrænset oplag? Det er ligesom den der Cherry Coke, som jeg personligt IKKE kan finde nogle steder mere . Den var jo fantastisk . Og Måske var det mest fordi jeg vidste at der gik et stykke tid og så kunne jeg ikke få den mere . Mhmm, jeg savner den Cherry Coke ..

Idag har jeg virkeligt chillet . Det har været så tiltrængt bare at ligge i sengen og ligge . Jeg har set Dexter hele morgenen . Mandslingen og jeg er vist blevet lidt afhængige af den serie, og vi har da også set, hvad 9 afsnit, på 2 dage? Det er ca. 9 timer lige ned i fortiden . WAY TO GO! Men når jeg ikke har stenet Dexter har jeg stenet webshops . ALLE webshops to be precise, og en af de gode venner jeg er glædeligt havde glemt var stylepaste.com . de forhandler jo de lækre sko fra Surface 2 Air, som jeg også tidligere har skrevet om . De er nu landet i en Limited Edition, med leo-print! Og så koster de kun 60 kr. mere end den almindelige . IT’S A STEAL!

Surface 2 Air Limited Edition Leo Wedge – 2150 ,-

Og selvom Leotrenden var lidt død i mine øjne kan jeg altså ikke komme mig over at den her udgave af den allerede lækre wedge . Det er jo en vinder!

Jeps . Så blev det til endnu et indlæg om sko .. GOD, I LOVE SHOES!

I’ve been cruising webshops today, and i found these Limited Edition Surface 2 Air Wedges at Stylepaste.com . I’ve been loving the normal version for a while now but i can’t get around that this Limited edition is just perfect . Find it through the link!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “Surface2Air Limited Edition!

  1. Simone

    Sko er da også bare det bedste (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  2. MIN STØRRELSE!!!!!!!!! I freaking love you.

  3. jeg sletter lige kommentaren, så ingen ser den, hæ hæ :D

Skriv et svar

