Lidt Personligt

Som jeg nævnte tidligere har jeg jo glemt min oplader til min computer på Falster . Dette betyder også at jeg er lidt inhabil i et par dage, da jeg er afhængig af at låne Mandslingens computer . dette er dog ikke noget problem for han er oftest ret sød til at låne ud (At jeg så altid er tæt på at ødelægge det er en anden sag . I know, KLODSMAJOR!) .  Idag har været en stille og rolig dag . jeg har ligesom resten af København været på strøget for at bytte lidt gaver, og for at shoppe lidt (YAY! UDSALG! YAY!) og jeg havde samtidigt et lidt afslappet outfit på, som i kan se her .

som  i kan se er det lidt sort i sort, sådan som jeg bedst kan lide det .. Når man køre et sort i sort outfit handler det meget om teksture, og ikke mindst om volumen . Man skal simpelthen havde noget volumen i tøjet for at få det til at skille sig fra hinanden . Her er draperinger en rigtigt god effekt, og det syntes jeg cardiganen gør rigtigt godt til den lækre trøje .. Det hele er fra H&M undtagen jeansene og halskæden der henholdsvis er fra Cheap Monday og Forrest & Bob .

I know . Lidt kedeligt ,men sådan er det!

Today i wen’t to exchange some of the gifts and shop a little . Sadly i didn’t find anything to buy .. I decided to wear a very chilled outfit, all black in black. Sorry if you find it boring!

1 kommentar

Filed under Mikkel

One response to “Lidt Personligt

Skriv et svar

