Ugens Guf

Min mor holdt jo julefrokost i går (derfor der ikke var noget indlæg i går aftes) .. Hun havde lavet en masse mad og så havde hun selv lavet sin egen snaps med blåbær, en med dild og en med æble . Den blåbær-snaps smagte altså lidt for godt, så jeg endte i en kø til et diskotek hvor vi ventede en time, og så ellers på dansegulvet resten af aftenen . En af de sange der faktisk blev spillet et par gange (haha, det rimer!) var den her:

Og først var jeg altså lidt soso med den, men nu er jeg bare helt vild med den . Syntes for det første at Medina er fantastisk og for det andet syntes jeg denne sang er fantastisk . Nu vil jeg danse direkte i seng igen . For jeg har tømmermænd . Like very many tømmermænd!

I was out last night and i’m really really hung over now . Like ALOT! But i danced a lot last night and it was awesome . One the song i danced to was this, and i completely love it now . Now i am going to dance to bed again, before my head explodes .

2 kommentarer

Filed under ugens guf til din ipod

2 responses to “Ugens Guf

  1. God stil Mikkel!
    Det er godt nok få drenge der elsker Medina som jeg. Fedt at se andre har det som mig.
    God bedring med tømmerbamserne.
    Kris
    ps. happy new year

  2. Simone

    Kanon fed sang, men Medina kan jo også godt finde ud af at lave musik (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

Skriv et svar

