Nævn 3 – Blogleg!

Ja så blev jeg også tagget i den lille blogleg der florere i blogospheren, og det er jo altid sjovt . Det er Echoes der har tagget mig og hendes svar kan du finde via linket .. Legen går ud på at nævne tre ting til hver kategori, so here we go!

3 ting jeg husker, som var det i går:

  • Da jeg mødte mandslingen første gang
  • Da jeg flyttede til København
  • Da jeg begyndte at blogge

3 ting jeg ikke kan lide:

  • Karrysild (og alt andet sild for den sags skyld!)
  • Ikke at have en mobil eller computer (ja lige nu har jeg ingen af delene da jeg glemte min computerledning på Falster idag!)
  • At være stop mæt!

3 ting jeg godt kan lide:

  • Gavekort til forskellige forretninger.
  • Sushi
  • Junk food

3 blogs jeg besøger dagligt:

3 sange jeg hører for tiden:

3 tv-programmer jeg følger med i:

  • Greys Anatomy
  • Americas Next top Model
  • Friends

3 bloggere jeg udfordrer:


1 kommentar

Filed under Mikkel

One response to “Nævn 3 – Blogleg!

  1. Wow – skøn leg (;
    er helt enig med tv-programmerne, jeg stener alt for meget friends selv ..
    Nice blog, by the way ..

Skriv et svar

