Givenchy Wedges

Puha hvor er jeg træt . Men det hjælper jo ikke noget nå man har ærinder og løbe og en blog der skal passes . Nej så er det op og være frisk . I dag skal vi holde julefrokost . Eller dvs. at min Mutti holder julefrokosten og jeg “kommer” .. Jeg er her bare allerede så det er da meget sjovt at se hvordan den skal fungere . Mandslingen kommer også (hvilket jeg glæder mig utroligt meget til!’) så det bliver altså bare hyggeligt!

Nå men nu til moden . En af de S/S10-kollektioner jeg virkelig har været vild med, er Givenchy’s . Den er meget etnisk med en masse prints, og så er der bare noget “stammekriger” over den .. Samtidigt er hele kollektionen i meget afdæmpede farver, der ikke er til at tage fejl af . Kollektionen er stærk, krydret og ikke mindst fantastisk!

Givenchy-wedges fra Luisaviaroma.com til ca. 7000 – 9000 kr.

Og hvad er en dag på FUCK SEX – We just wan’t clothes uden sko? Det ved jeg ikke . I’ma freak you know . Nå men nu skal jeg altså i kiosken . Min mor er ved at hive øret af mig fordi hun ikke har flere smøger .. See you latez!

One of the S/S10-collections i really fell for, was Givenchy’s .. The Ethnic prints mixed with the bold and trendsetting designs, made for a match made in heaven .. To me these wedges says it all . They’re bold, beautifull, and simply to die for . I would love to be able to strap on a pair of these sandals and dance my way through spring and summer . Sadly enough these sandals ranges at high price (being Givenchy and all!) and therefore they might not be the biggest sell-out this season . But hey! Art is art .

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

