The Sales Begins!

JAAAAAAAAA! Det der koncept med at Januarudsalget starter d. 23. December jeg altså all about . Det der pricip med at man ikke skal vente til det rent faktisk er Januar syntes jeg bare er dejligt. Så kan man nemlig gå amok, amok og endnu mere amok . Jeg har selv rigtigt meget svært ved at begrænse mig selv, og er da virkelig tæt på at fyre dankortet i nakken på H&M og Asos FLERE gange .. Men nej Mikkel, du skal SPARE (hvad fanden betyder det?!) .. Nå men Topshop er en af de kandidater der holder udsalg, og de er jo ikke super dyre i forvejen .. Dvs. det er heaven for enhver fashionista . Her er tre af mine bud på nye gæster i gardaroben fra Topshop .

Fold Front Dress – ca. 200 kr., Cosmic Panel Dress – 200 kr. & Canvas Dress – Ca 350 kr.

Hvorfor er de altid sorte dem jeg vælger? Jeg må være jordens mest farveforskrækkede menneske . Btw. så er det ikek kun kjoler, men også sko (jaaa, you know i love them) der er på udsalg . Også dem fra Christopher Kane .. RUUUUN!

The sales started the 23rd of December and i love all about it . I really have to behave good this season, so i think the creditcard stays in the pocket . But these dresses from Topshop are amongst the things on sale . Mmmhm i love January!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “The Sales Begins!

  1. Echoes

    Åh ja det er Så nemt at blive lokket i fordærv. Har allerede brændt lidt af kortet hos Asos og Agent Provocateur, men så er det godt man har to kort… Ehrm..

  2. Simone

    Det er fantastisk at man ikke bliver nødt til at vente – eller dog, man bliver alligevel nok nødt til at vente på der kommer penge…ØV! Jeg tror at jeg bliver nødt til at lave en (lang) liste over ting jeg skal have i år (eller det er jo næste år?) :D Og forresten så er den øverste kjole virkelig fin (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  3. Sophie

    tro mig.. det er endnu hårdere når man arbejder i H&M for så går man heletiden og bliver fristet ;-)

Skriv et svar

