Hypnosis

Jaaa, julehilsner kommer der altså ikke herfra helt endnu . Jeg vil jo gerne give jer et rigtigt julebillede og sandheden er at jeg sgu ikke er så julet lige nu . Jeg er mere Grinch end noget andet i hvert fald .. Men det er fordi jeg lige er stået op og mine øjner hæver så forfærdeligt når jeg sover . Jeg har flere gange været ved at skramme livet af Mandslingen om morgenen bare fordi jeg ligner udskidt æblegrød . Den oplevelse spare jeg lige jer for ikke?

Endnu en sandhed er at jeg stadig ikke er i julestemning! (KAN DET VIRKELIGT VÆRE RIGTIGT?!) .. Jeg har virk VERDENEN . Nå men jeg ville bare lige dele den her kollektion med jer . Det er fra en meget ny designer der blev færdig på Central Saint Martin for ikke så længe siden . Denne her kollektion var hendes afgangsprojekt, og den bliver kaldt “Hypnosis” .

Designeren hedder Ara Jo . Hun har lavet en kollektion der skulle accentuere kvindernes former på en ny og spændende måde . det syntes jeg sgu egentligt er lykkedes meget godt . Samtidigt har hun leget med designet på en nyskabende og spændende måde . I really like this ..

JULEBILLEDE COMING UP!

This is a collection from a designer called Ara Jo . She’s a graduate from Central Saint Martin . Her collection is called Hypnosis and is made to accentuate the womens curves . I really like the haute-look of this collection!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Hypnosis

  1. Simone

    Hmm, jeg ved ikke hvad jeg skal synes om den – måske lidt for meget dårlig Lady GaGa (som elles plejer at være fin) over den (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  2. Men det er jo zygt, alt for Lady gaga, på den gakkede måde!

Skriv et svar

