God Jul Allesammen!

Vi kommer vist ikke udenom at det er ved at være juleaften om 2 sekunder, og det betyder jo gaver i stride strømme (forhåbentligvis nogle gavekort!) .. Udover det så skal vi jo også svømme i sovs, brune kartofler, flæskesteg og and . OG jeg er helt vild i varmen efter det mad der . Helt hemmeligt vil jeg ikke holde det, for jeg har nemlig siddet i køkkenet og stent computer imens min Mutti har valset rundt med gryderne! HOLD OP HVOR DET BARE DUFTER GODT! . Som alle andre syntes jeg jo også at min mor laver det bedste mad ..

Mhmm . Hvis jeg er en nisse der ikke (Forestil jer det lige ing, Jeg er jo oppe på loftet! :P) så er jeg nissen der ikke kan lide huer, men meget hellere vil have en sort cardigan med hætte i på . Ja det er mig . The Fashion-Nisse! Uha, er julen steget mig lidt til hovedet .. Måske?

Nå, men jeg vil egentligt lige allerede nu sige tak til alle jer der siden Juni har lagt øjne til mine skriblerier .. Det har været hyggeligt indtil videre at skrive til og med jer .

Jeg vil ikke komme med den store takketale (den tager vi når raketterne hænger over hovedet på os!) men det har sgu betydet meget for mig at i har været interesseret i hvad jeg har haft at byde .. Det har været en tid fyldt med forandring og læring .

Kan i allesammen have en fantastisk jul? Jeg glæder mig til at hører hvad i har haft i gave!

Just wanted to wish you all a merry christmas . “Glædelig Jul” means merry christmas btw . I really hope you all have a nice evening and i look forward to hear about your great (and hopefully fashionable) gifts!

3 kommentarer

Filed under Jul, Mikkel

3 responses to “God Jul Allesammen!

  1. Simone

    Du må også have en rigtig glædelig jul (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

Skriv et svar

